Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia prý bude sportovnější, zaručit to mají testy na Ringu (+ videa)
24.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá novinka má mít širší rozchod kol i nižší hmotnost. Jako varianta OPC by nová Insignia měla dorazit s přeplňovaným šestiválcovým motorem.
Virtuální debut nového Opelu Insignia Grand Sport se šmahem blíží, podle šeptandy v zákulisí proběhne již v prosinci. Naživo pak německou novinku můžeme očekávat v březnu na autosalonu v Ženevě, se zahájením prodejem tedy nejspíše lze počítat ještě v prvním pololetí příštího roku. Konkrétní datum nám značka ještě upřesní, aktuálně pak do světa pustila informace spojené s vývojem.
Dočkat se přitom ve všech ohledech máme lepšího vozu, než jaký je k dispozici nyní. Nic jiného bychom od marketingového týmu ani nečekali, v tomto případě je však víra na místě. Nová Insignia totiž zhubne až o 175 kilogramů, což rozhodně není zanedbatelná porce. Kromě toho tu navíc máme rozšíření rozchodu kol o 11 milimetrů.
Dále lze počítat s upraveným šasí FlexRide, kdy se v závislosti na volbě jízdního režimu (Standard, Tour a Sport) mění odezva řízení a tlumičů. Základní mód přitom vychází z dat senzorů a automaticky jim upravuje nastavení. V případě režimu Tour lze pro změnu počítat s optimalizovanou spotřebou paliva a uzpůsobení dálkovému cestování.
V případě sportovního módu řízení poskytuje přímou odezvu a vůz vám umožní rychleji projíždět zatáčky. Zredukováno je také „ponoření“ přídě při sešlápnutí brzd. Kromě manuální změny lze počítat také s automatickou adaptací režimů, tlumiče kvůli tomu skenují povrch vozovky 500krát za sekundu.
Aby značka těmto prohlášením dostála, vyrazila s několika prototypy na Nordschleife. Zde přitom testovacím jezdcům přišla vhod i nová poloha sedadla řidiče, jež byla vůči dosavadnímu modelu snížena o 3 centimetry. Zároveň pak došlo také ke změně lokace ovládacích prvků, jenž nyní snadněji uvidíte i nahmátnete.
V základu se o pohon postará 1,5litrová benzínová jednotka, jež nahrazuje stávající 1,4litrový agregát. Níže ovšem automobilka zajít nehodlá, spíše naopak pošilhává po vyšších objemech. Vrcholné provedení OPC by mělo dostat pod kapotu přeplňovaný šestiválec naladěný na zhruba 400 koní.
Ve finále lze zmínit standardní pohon předních kol, který ovšem bude u některých motorů nahrazen systémem 4x4. Ten přitom má být zcela nový, jak potvrzují nová videa. Vyčíst z nich přitom lze i něco málo o vzhledu, kterému inspirací nestál pouze koncept Monza, ale také čtyřdveřová kupé.






Nová Insignia má nabídnout působivější svezení než stávající provedení
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Také Iker Lecuona mimo hru včera 21:55
- Augusto Fernandez jako náhradník za Jonathana Reu včera 14:01
- Vítězem Bulega před Toprakem včera 10:00
- Vítězí Manzi s Yamahou, 13. Vostatek včera 09:00
- Superpole vyhrál Bulega včera 08:00
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před 3 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 3 hodinamiBMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
včeraAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
včeraLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva