Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia 2017 může vypadat i takhle dobře, podívejte se na ilustrace
14.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď německé značky si dává na čas, spíše než v Paříži ji uvidíme až v Ženevě. Nabídnout přitom chce více místa pro cestující vpředu i vzadu.
O nové generaci Opelu Insignia jsme se naposledy pořádně rozepsali před rokem. V té době jsme přitom počítali s tím, že příchod modernizované vlajkové lodi německé automobilky již nebude dlouho protahován. Koneckonců stávající provedení je na trhu již od roku 2008 a jeho prodeje v Evropě začínají povážlivě klesat. Pravda, v tomto ohledu nebyla Insignia nikdy velkým hráčem, nicméně loňské registrace v podobě 88 544 exemplářů jsou ve srovnání s konkurenčním Volkswagenem Passat třetinové.
Opel ovšem i přes tento handicap zjevně nehodlá topit pod kotlem, pročež aktuálně debut druhé generace na podzimním pařížském autosalonu nevypadá jako pravděpodobný. Spíše se mluví až o březnové Ženevě, do prodeje by pak nová Insignia zamířila až závěrem příštího roku. Zda se tak ale skutečně stane, to je prozatím nejasné. Samotný vůz se nám ovšem i tak začíná pomalu rýsovat, přičemž jeho hlavním benefitem by podobně jako u nové Astry měl být pokles hmotnosti až o 200 kg.
Navzdory této dietě by vůz měl povyrůst o 15 centimetrů do délky a o 9 v případě rozvoru. Počítat lze tedy s větším prostorem na předních i zadních sedadlech, kromě toho bude navýšen tak objem zavazadlového prostoru. V tom motorovém se však očekává downsizing, neboť spekulace naznačují u základního modelu příchod litrového tříválce. Tyto dohady však značka zatím nepotvrdila a tak trochu doufáme, že se u pětimetrového vozu skutečností nestanou.
Co je naopak realitě velmi blízké, to jsou nové neoficiální ilustrace, za nimiž stojí Remco Meulendijk z webu RM.Design. Ten se při tvorbě nechal inspirovat především konceptem Monza z roku 2013, pročež tu máme zejména pohlednou a sportovně vypadající čelní masku, nové úzké světlomety nebo kapotu s naznačenými „svaly“. V rámci zádě pak můžeme mluvit hlavně o evoluci stávajících tvarů, přičemž Opel nejspíše odvážnější nebude. To ale hned tak nezjistíme.


Nová generace Opelu Insignia vypadá na neoficiálních ilustracích více než pohledně
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Mini dostalo ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
před 3 hodinamiFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejčtenější články
Němci se Švýcary vyvinuli revoluční bezemisní spalovací motor. Neměla by spíš tohle být budoucnost?
28.3.2025Motoristé, vyhněte se Paříži. Opakujeme, vyhněte se s autem Paříži
28.3.2025Český svaz autoprůmyslu si dovolil kritizovat vnucování nechtěných aut, připomíná to Kocábovu diverzi v živém vysílání v létě 1989
29.3.2025Někdo najel s elektrickým Hyundai 666 tisíc km za pár let. Na jednu baterii to ale nedal, cena náhrady hatí vše
29.3.2025Kia říká, že vzhled snad nejošklivějšího nového auta posledních let napravila jedinou úpravou. Za nás tedy opravdu ne
29.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva