Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Mercedes třídy S je hit, za jediný rok si jej pořídilo 100 tisíc zákazníků
18.10.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Za sto tisíc registrací ročně by by byly rády i mnohé tuctové automobilky s dostupnými modely. Mercedes je zaznamenal se svým špičkovým sedanem.
O tom, že je nová generace Mercedesu třídy S nesoucí interní označení W222 výborným autem, pochybuje málokdo, a náš test verze S 63 AMG to jen potvrdil. To samo o sobě ale neimplikuje, že se tento vůz bude také skvěle prodávat, třeba už jen proto, že je velmi drahý. On se ale navzdory své ceně skvěle prodává, a to prakticky po celém světě.
Německá automobilka včera oznámila, že za pouhý rok od začátku prodejů nového eSka stihla uspokojit už 100 tisíc zákazníků. To je opravdu vysoké číslo, kterým se nemůže pochlubit ani lecjaké auto za pár set tisíc korun. Jenže třída S stojí vždy několik milionů, a to i v Číně a v USA, kde je žádaná nejvíce.
Novinka je tak vůbec nejlépe prodávanou generací třídy S a svého předchůdce válcuje na plné čáře. Jen za prvních devět měsíců letošního roku prodal Mercedes 75 391 eSek, což je více než za celé roky 2012 a 2013 dohromady. Chcete-li mít ještě lepší představu o růstu, letošní číslo je o 105,8 procenta vyšší než loňské za stejné období a zájem o vůz evidentně neklesá - jen v září po něm sáhlo 9 501 klientů třícípé hvězdy, o 139,3 procenta více než loni.
Hlavní zásluhu na tom jistě má fakt, že jde o jeden z nejlepších vozů vůbec, dá-li se takto o autech bez ohledu na jejich třídu, cenu a zaměření uvažovat. Mercedes ale úspěchu pomohl i rychlým nájezdem prodeje po celém světě, když mezi červencem a říjnem nasadil nové S na všechny pro něj klíčové trhy. A také rychle pustil do prodeje rozličné verze, však zmíněné S 63 AMG jsme testovali už loni, pár měsíců po příchodu novinky jako takové.
Automobilka si v tuto chvíli jistě mne ruce, usnout na vavřínech ale nehodlá. Brzy mají na trh přijít další nové verze, jmenovitě Maybach, Pullman a Cabrio. Pár měsíců už je navíc k mání Coupe, také to nově spadá do třídy S a prodejním číslům již jistě pomáhá...






































































































































Nové eSko ve verzi 63 AMG nás loni ani trochu nezklamalo. Se zákazníky očividně dělá totéž...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
dnesV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025
Nejnovější články
První elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
před 17 minutamiPřehled nejžádanějších ojetin v Německu ukazuje, kterým autům bude nakonec lepší se vyhnout
před 6 hodinamiNevzhledné elektrické Audi A6 je propadák, hůř se prodává jen hrstka okrajových modelů. Přichází tak stotisícové slevy
před 7 hodinamiJen hrstka vyvolených z celého světa si bude moci pořídit tuhle sexy motorku s logem Lamborghini
před 9 hodinamiKia chystá nový objemný turbomotor s vysokým výkonem a nízkou spotřebou, nabídne ho i u nás
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.11. 21:38 - Truck Daškam
- Detektory policejních radarů 04.11. 18:58 - mafel
- whitelist & blacklist 04.11. 17:09 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.11. 16:59 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon