Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Mercedes E 2016 se ukázal na prvním oficiálním obrázku, překvapit nemá čím (+ video)
1.1.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Stuttgart pokračuje v odhalování své klíčové letošní novinky. Další na řadě je oficiální ilustrace nové třídy E, která potvrzuje, že očekávat další zmenšené eSko není nemístné.
Doplněno 2.1.: Mercedes krátce po uvolnění první oficiální ilustrace zveřejnil i krátké video, které zkoumá přední světlomety vozu a skýtá i lepší pohled na jeho příď. Prohlédněte si jej na samém konci tohoto článku.
Už delší čas víme, že Mercedes 11. ledna 2016 odhalí v Detroitu novou generaci třídy E. Také jsme ale už několikrát psali o tom, že než tak učiní, bude nás na tuto událost lákat všemi dostupnými prostředky. Naposledy, o Vánocích, dokumentoval vcelku zajímavým videem vývoj vozu a po týdnu se ozval s dalším, poněkud objevnějším materiálem.
Tedy objevnějším, spíše potenciálně objevnějším. I bez všemožných, často nejspíš strojených úniků bylo jasné, že i tato novinka třícípé hvězdy bude vypadat jako velká třídy S vypraná na devadesát a nový materiál, vlastně úplně první oficiální obrázek vozu, to potvrzuje. Jde o ilustraci jednoho z designérů, jistě v lecčems přehnanou, i tak je ale jasné, že po stránce designu exteriéru tento vůz nebude mít čím překvapit.
Nepřekvapí ani interiérem, který nám už Mercedes představil do detailu a nic revolučního nelze očekávat ani od techniky. Přesto nebuďme smutní, Mercedes vždy dával svým třem klíčovým třídám či jejich předchůdcům velmi podobné tváře a pokud byste snad zapomněli, přiložený obrázek dokumentující minimum rozdílů mezi Céčkem, Éčkem a eSkem v 90tých letech minulého století, vám to dokáže.
Zatím se tedy podívejte na novou ilustraci a zůstaňte v očekávání až do druhého lednového týdne, tedy pokud Mercedes nevytáhne nové E už o něco dříve, alespoň virtuálně.
Tohle je první oficiální obrázek nové třídy E, překvapit vážně nedokáže
Nedá se však říci, že by to u Mercedesu bylo nějaké novum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Bentley po zrušení přechodu jen na elektromobily zkouší jinou cestu, i se spalovacími motory eliminuje 93 procent emisí
25.10.2024 - VW se překonal a vytáhl dvě stylové novinky znovuzrozené značky, jejich technika je ale pořád stejně marná
25.10.2024 - I v pekle občas sněží, Nizozemsko pod tlakem ruší denní povinná hlášení zaměstnanců o tom, čím jezdí do práce
25.10.2024 - Elon Musk odpískal plány na příchod levné Tesly, byla by podle něj „zbytečná a hloupá”
25.10.2024 - Automobilka založená mistrem světa Formule 1 vyhlásila bankrot, její prvotina asi ohromila jen nás
25.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva