Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Cadillac Escalade drazil do Evropy, zatím jen s benzínovým osmiválcem
10.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Německé ceny Escaladu začínají na 2,55 milionech Kč za kratší verzi, v základu by měla být čtyřkolka. Srovnání s Mercedesem GL podtrhuje nutnost dieselu.
Cadillac plní své sliby a posílá své největší SUV, model Escalade, i na evropský trh. Očekávejme všechno to, co si mohou pořídit Američané, tedy čtyři výbavové stupně, které budou všechny v základu mít například LEDková světla vpředu i vzadu, kamery s 360° pohledem okolo vozu, připojení k internetu 4G LTE s možností vytvořit Wi-Fi hotspot a samočinně se zavírající i otvírající páté dveře.
Pod kapotou se bude skrývat zatím jediný motor, který Cadillac do Escaladu montuje, tedy 6,2litrový atmosférický osmiválec. Ten nabídne 426 koní a 623 Nm a podle amerických čísel spotřeby si na 100 km řekne v průměru o 13 - 14 litrů benzínu, záleží na tom, jestli je konkrétní vůz vybaven pohonem zadních nebo všech kol. Podle posledních zpráv ze Států nabídnou všechny varianty automatickou osmistupňovou převodovku a čtyřkolky i dvoustupňovou redukci. Kromě toho má zmíněný výkon stačit na 6,7sekudnový sprint na stovku, což je na vůz o hmotnosti okolo 2,6 tuny docela dobrý výsledek.
Německá základní cena nového Escaladu byla stanovena na docela mastných 94 500 Eur (asi 2,55 milionu korun), tedy na dostřel srovnatelné varianty největšího konkurenta - Mercedesu GL 500. Ten v Německu přijde na bezmála 96 tisíc Eur (2,6 milionu korun). Základ s třícípou hvězdou, tedy GL 350 CDI, však startuje na nějakých 74 tisících eurech (cca 2 miliony korun), což znovu podtrhuje nezbytnost namontování šestiválců pod kapotou Escaladu, a to jak v dieselové, tak v benzínové variantě.
Výše zmíněná základní cena Escaladu platí pro jeho „krátkou” verzi, tedy tu s délkou 518 cm a rozvorem 295 cm. Pohon všech kol by ale podle dostupných informací mohl být už v základu. Delší varianta s rozvorem 330 cm a celkovou délkou 570 cm bude jistě dražší. U nás by mohl být Escalade oproti Německu trochu levnější, jak to u většiny aut bývá, ale žádná láce to jistě nebude.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Cadillac Escalade již míří i do Evropy, diesel zatím stále nenabídne. Na snímcích vrcholová verze Platinum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 58 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 56 minutami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před hodinou - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 3 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 4 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva