Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové SUV Lamborghini odhaleno únikem, nic tak agresivního jsme ještě neviděli
22.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Měli jsme zato, že vzhled Lamborghini Urus v podstatě známe, obrázek vozu z jeho palubního systému ale ukazuje, že jeho design bude podstatně agresivnější.
Viděli jsme koncept, viděli jsme zakamuflovaný prototyp, ale naprosto nic nás nemohlo připravit na sériové provedení Lamborghini Urus. Italské SUV sice sdílí mechaniku s Audi Q7, Bentley Bentayga a Porsche Cayenne, jeho design je však diametrálně odlišný. Agresivita z něj čiší na všechny strany a i kdyby bylo z poloviny tak extravagantně střiženo, stále nesnese srovnání s čímkoliv, co jezdí po silnicích. Či mimo ně.
Výše zmíněný odstavec jsme ještě nějakých dvanáct dní neměli sepsat, slavnostní prezentace italské novinky je naplánována až na 4. prosince v ústředí značky v Sant‘Agata Bolognese. Nicméně Lamborghini zveřejnilo čtyři videa, jejichž prostřednictvím nás seznamuje s jednotlivými jízdními režimy. Při představení módu Corsa kamera sjede na centrální palubní displej, kde se objevuje Urus v plné kráse. Patrně se to nestalo náhodou či omylem, Italové ale jistě nechtěli ukázat tolik, kolik nakonec ukázali.
Svědčí o tom i fakt, že tato videa z oficiálního kanálu na YouTube záhy stáhli. Nicméně co je jednou na internetu, to už nikdy nezmizí. Agresivně střiženou příď vozu, stejně jako výrazně vypouklé blatníky si tak můžeme prohlédnout bez jakékoliv kamufláže. Jak zaznělo výše, Urus dostal tak unikátní vzhled, že má úspěch zcela jistě zaručen.
Momentálně sice ještě není známa cena, nicméně při pohledu na karoserii vozu se zdá, že prodej zhruba 3 500 exemplářů ročně je značně poddimenzovaným odhadem. Nebudeme ale zbytečně předbíhat a místo toho jen v rychlosti dodáme, že stran režimu Corsa disponuje Urus i módy Terra (off-road), Neve (sněžný) a Sabbia (písečný). Standardem a základem je pak Sport a Strada.
Jak už je u dnešních Lamborghini zvykem, i zde najdeme digitální přístrojový štít doplněný dvojicí monitorů na středové konzole, kdy vrchní je určen multimediálnímu systému, spodní pak pro klimatizaci. Pod kapotu se v prvé fázi nastěhuje přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec naladěný na 650 koní, pozdeji Lamborghini hodlá přivést do hry plug-in hybridní provedení.










Lamborghini Urus bylo odhaleno skrze palubní menu, je tak agresivní, jako nic jiného na silnicích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 3 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva