Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové Porsche 911 GT2 nebude, automobilka se dále vzdaluje vlastním ideálům
18.1.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
S překvapivou zprávou se vytasil manažer Porsche odpovědný za řadu 911. Automobilka prý nepostaví novou novou GT2, protože by neměla dostatek trakce.
Poslední roky nemohou tradičním zákazníkům Porsche připomínat zrovna prožívání krásného snu. Automobilka stále více soustřeďuje svou pozornost na ne zrovna sportovní modely a nedá se říci, že by to na nabídce těch sportovních nebylo znát. Stačí si přečíst naše testy nových 911, abyste poznali, že tohle auto se přiblížilo trochu jiným než dříve raženým ideálům a volbu puristů dnes představuje spíše menší Cayman. Dokonce ani dříve posvátné modely GT3 dnes nemohou být uspokojivé pro nadšené řidiče, když nenabízejí manuální řazení - dříve jedinou volbu. Šance ještě svítala v podobě možného příchodu extrémní GT2, jenže smůla, takové auto nebude vůbec.
Sice jsme o něm několikrát mluvili a mohli jsme také vidět prototypy, které jsme za novou GT2 měli, jenže to byl buď blud, nebo slepá větev vývoje. Pro Car and Driver to překvapivě otevřeně řekl August Achleitner odpovědný za celý vývoj aktuální 911. Podle něj model nedostal zelenou, protože nekoresponduje se současnou firemní politikou. V další diskuzi pak Achleitner konstatoval dokonce tolik, že když se podíváme na výkon současné 911 Turbo S (mimochodem také bez manuálu, ale už tradičněji), tak je sice možné připravit ji o přední pohon a udělat z ní GT2, ale došlo by prý ke ztrátě trakce.
A to je problém? Zvláštní, copak tomu někdy v minulosti bylo jinak? To už zavání jakousi péčí o bezpečnost budoucích zákazníků - od firmy, která vyrobila několik „ovdovovačů” a jež nese jméno člověka, který hovořil o tom, že zákazníci Porsche umí řídit a ostatní si jeho auta nemusí kupovat, to zní poněkud zvláštně.
Svérázným způsobem pak manažer zuffenhausenské automobilky potvrdil příchod nové GT3 RS. „Jsou tu nějaké zvěsti o GT3 RS nebo něčem takovém,” řekl doslova. To zní pěkně, pokud ale aspoň RS nedostane manuál, těžko si srdce pravověrných zákazníků modelů GT získá zpět, když se o to GT2 a GT2 RS ani nechtějí pokoušet...
















911 GT2 nebo GT2 RS má po kariéře, neodpovídá současné firemní politice Porsche
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 2 hodinamiNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
včeraNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nejnovější články
K mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
před hodinouZnačka, která svým novým vozům už nedává zadní okna, svolává auta do servisů, protože v nich lidé nevidí dozadu
před hodinouSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 2 hodinamiŠkoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem
před 4 hodinamiMechanik rozebral jeden z největších držáků mezi motory po 350 000 km a nenašel téměř žádné opotřebení. Když „odejde”, je to vždy záhada
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva