Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW M5 F10 odhaleno na dalším oficiálním videu, prohlédněte si více detailů
16.3.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
BMW pokračuje v odhalování nové generace M5. Po dvou předchozích, vcelku stručných videích tu máme třetí, které nás nechá nahlédnout více pod pokličku.
Nejsme zrovna příznivci postupného odhalování nových modelů aut. Můžeme nicméně kvitovat, že BMW k tomuto způsobu představení nové generace M5 přistoupilo alespoň s rychlostí, která se od vozu s „M” v názvu očekává. Uběhlo totiž jen čtrnáct dní od první oficiální zmínky o M5 F10 a už tu máme třetí video s tímto vozem.
Předchozí snímek ukazoval novou M5 již v akci na zasněžených cestách na severu Evropy. Dnešní pokračování začíná podobně, nabídne ale více pohledů do interiéru a především komentáře dvou zaměstnanců BMW, kteří se na přípravách vozu podílejí. Jsou sice jen v němčině, ale ta bude pro mnohé z vás jistě srozumitelná.
Pokud by tomu tak nebylo, sluší se dodat, že na videu promlouvají testovací piloti Bernd Limmer a Frank Lutz. Limmer hovoří hlavně o schopnosti M5 fungovat v rozličných podmínkách, v tomto případě především na sněhu. Možnosti řízení motoru, převodovky a podvozku pak dokládá na hladkém rozjezdu vozu do mírného kopce jednoduchou manipulací s brzdou a plynem. Lutz pak mluví mj. o způsobu ladění studených startů motoru v zimních podmínkách. Pokud by vás tyto „řeči” nezajímaly, pak přikládáme i zkrácenou verzi videa, která je poněkud povrchnější.
Připomeňme, že nová M5 bude poháněna dvakrát přeplňovaným osmiválcem 4,4 s výkonem blížícím se hodnotě 600 koní. Jistě víme už i to, že převodovkou bude standardně sedmistupňové DCT (byly zde obavy z použití osmistupňového HDM automatu, DCT je dvouspojkový automat) a vůz nabídne řadu možností nastavení fungování podvozku a odezev motoru.
V mezičase začaly padat pochybnosti o premiéře vozu za měsíc v Šanghaji, my je ale nesdílíme. Pokud by BMW chtělo tuto novinku představit až v září ve Frankfurtu, jak se nyní též spekuluje, těžko by s jejím odhalováním začalo na začátku března...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před 2 hodinami - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 3 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva