Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vrcholné nové BMW M4 nebude šokovat pouze zepředu, kontroverzní bude i záď
10.9.2020 | Petr Prokopec
Pokud jste se ještě nevzpamatovali z chystaných bobřích zubů místo ledvinek, možná raději ani nekoukejte, co mají mnichovští za lubem s koncovkami výfuku.
Přesně před rokem se ukázal světu koncept chystaného nového BMW řady 4. Většina fanoušků mnichovské značky přitom vyjekla zděšením, neboť na příď se nastěhovaly nejen obří, ale hlavně vertikálně stylizované ledvinky. A jakkoliv se jimi automobilka snažila odkázat na své legendární modely, nejspíše asi nenajdeme nikoho, kdo by prohlásil, že uspěla. Jak se ale nyní ukazuje, mnichovští s taháním tygra za ocas rozhodně neskončili a po čelních partiích totiž chystají kontroverzi také vzadu.
Momentálně se totiž objevila na Instagramu fotka zakamuflovaného vozu, kterým není nic jiného než BMW M4, jenž bude světu odhaleno po boku sedanu M3 za necelé dva týdny, tedy 23. září. Nejde však o standardní provedení či variantu Competition, ty mají výfuky rozvržené klasicky, nýbrž o vrcholnou verzi GTS, která se spíše než na silnice bude zaměřovat na okruhy. S registrační značkou však zákazníci mohou počítat. Stejně jako se sporným prvkem, který se nachází pod ní.
Na tomto místě je třeba poznamenat, že v posledních letech se pro modely M3 a M4 staly jedním z definujících prvků dvojice koncovek výfuku umístěné na obou stranách difuzoru. Nachytané provedení pak sice se dvěma páry počítá rovněž, ovšem již uprostřed. A zatím se nezdá, že by po vizuální stránce šlo o krok správným směrem. Vůz totiž nyní vypadá vyšší, přičemž čtveřice koncovek vytváří dojem, jako kdyby někdo do podvozku zapíchal lešenářské trubky.
Je samozřejmě jisté, že jakmile z kupé opadne kamufláž, vizuální přitažlivost půjde nahoru. Nejspíše však ve stylu jednookého, který je mezi slepými králem. Vrcholné BMW M4 tak nebude svým designem odpuzovat pouze vpředu, ale také vzadu. Byť bychom se vůbec nedivili, kdyby automobilka tuto limitovanou edici měla již dávno rozprodanou.
Vrcholné nové BMW M4 bude šokovat nejen vpředu tvarem a velikostí ledvinek, ale také vzadu umístěním koncovek výfuku. Foto: Actu.auto.fr@Instagram
Zdroj: Actu.auto.fr@Instagram
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před hodinou - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 11 minutami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před hodinou - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 2 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 3 hodinami - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva