Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Novinky BMW by mohly být opět elegantní, kdyby se na ně vrátily klasické ledvinky
10.3.2020 | Mirek Mazal
BMW chce poslední dobou šokovat za každou cenu a za rukojmí si bere i tak tradiční prvky, jako jsou přední ledvinky. V Evropě se tak jeho novinky moc nelíbí, přitom stačí sáhnout právě na onu kontroverzi.
Designéři BMW v posledních letech neustále zvětšují velikost předních ledvinek a nyní je dokonce začali dělat vyšší než širší. Takové se chystají pro nové modely M3 a M4, minulý týden se s kontroverzní maskou přidal i Concept i4. Také on vypadá z našeho pohledu zvláštně, ale nemusel by. Jeden šikovný grafik se rozhodl ukázat, jak „normálně” by mohl vypadat, kdyby masku ve tvaru bobřího chrupu nedostal.
Autor přiložené ilustrace přemaloval přední část studie i4 po vzoru dřívějších modelů bavorské automobilky. Kontroverzní prvek v místech někdejších otvorů sání byl nahrazen párem decentnějších ledvinek velikostně srovnatelných s BMW M3 F80. Menší a hranatější karbonová imitace přívodu vzduchu je pro elektrický koncept beztak jen stylistický prvek, který v drobnějším provedení lépe ladí se zbytkem vozu. Autor grafické úpravy přidal i agresivní hrany předního nárazníku inspirovaného u současného portfolia mnichovské divize M.
Relativně malé zásahy do podoby i4 daly vozu o poznání elegantnější tvář, bohužel automobilka je přesvědčena o správnosti přístupu k designu lahodícího oku primárně asijské klientely. Nelibost zákazníků v Evropě je druhořadý problém ustupující vidině potenciálních zisků z globálního trhu. Velké a vysoké ledvinky tak na nejbližších novinkách mnichovské automobilky jistě zůstanou, ať už se nám to líbí nebo ne.
BMW Concept i4 před a po zásahu amatérského grafika. Neznámý autor si podle nás poradil s přídí elektromobilu lépe než tovární tým návrhářů
Originální podoba konceptu zaujme, ale elegantní rozhodně není
Zdroj: Carscoops
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před hodinou - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 2 hodinami - Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před 4 hodinami - Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 5 hodinami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.23. 11:02 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.23. 09:05 - abgx1
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis