Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Naučte se řídit, vzkazuje Nissan lidem od Porsche
9.10.2008 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Nissan se dnes oficiálně vyjádřil k nepřímému obvinění, že při rekordní jízdě modelu GT-R na Nordschleife použil nestandardní pneumatiky. A dá se to shrnout jednou větou, Nissan GT-R je potřeba umět řídit, teprve pak se z něj dá dostat maximum.
Porsche si za mořem koupilo jeden sériový Nissan GT-R a poslalo jednoho ze svých zkušebních jezdců na Nordschleife. Výsledek? Prý ani na dohled času, který dosáhl tovární jezdec Nissanu. A šéf pro 911 to okomentoval tak, že Japonci museli jet na nesériových, polozávodních gumách.
Co na to Nissan? Raději přeložím doslova, co stojí v jeho prohlášení.
„Ve shodě s praxí srovnávání výrobků, která je v průmyslu obvyklá, si jsme vědomi, že si několik automobilových výrobců zakoupilo GT-R pro vlastní testování. Stejně jako všem majitelům GT-R, i automobilovým výrobcům, kteří si GT-R zakoupí, doporučujeme dodržet doporučené postupy pro záběh auta, servisní intervaly a veškerou údržbu potřebnou pro maximální výkon jejich auta.
Kromě toho všem současným majitelům GT-R i zájemcům o koupi nabízíme kurzy řízení, které jim umožní dosáhnout na maximum schopností jejich auta. Tato nabídka samozřejmě platí také pro kteréhokoliv automobilního výrobce a my bychom doporučovali využít tuto příležitost a dozvědět se tak, jak plně využít možnosti GT-R.”
Diplomaticky tím Nissan říká, že řidič od Porsche prostě GT-R nezvládl a proto nedosáhl „správného” času.
A jak to bylo s těmi pneumatikami? Nissan tvrdí, že nemá žádný zájem o vylepšování časů na okruzích používáním nestandardních pneumatik a že celý test byl proveden na běžně nabízených pneu Dunlop SP SPORT 600 DSST CTT. Dokonce nabízí možnost prohlédnout si přesně ony gumy, na kterých byl zajet rekordní čas, u firmy Sumitomo Rubber Industries, Ltd. v Japonsku.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před hodinouPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 4 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 5 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 7 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva