Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bude mít nástupce Veyronu 1200 koní?
23.8.2008 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Hned na začátku výroby Veyronu bylo oznámeno, že vznikne pouhých 300 kusů. S přibývajícím počtem vyrobených aut se blíží okamžik, kdy bude muset Bugatti přijít s něčím novým.
Všem zasvěceným je jasné, že aby si Bugatti udrželo svou výjimečnost, musí přijít s něčím víc, než je Veyron. V tomto duchu se vyjádřil i Franz-Josef Paefgen, šéf firmy, který příchod nového modelu oznámil na rok 2012. V interview pro britský Autocar prohlásil, že Bugatti zůstane nade všemi a že rozhodně neplánuje menší nebo levnější auto či zvyšování objemů produkce. Zákazníci značky jsou velmi extrémní lidé, řekl doslova.
Paefgen navíc prozradil, že konečné rozhodnutí o novém modelu ještě nepadlo. Podle jiného vysoce postaveného zdroje firma také zvažovala zavedení výroby druhé modelové řady v podobě luxusního sedanu, který by konkuroval Rolls-Royce Phantom. Do úvah prý se dokonce dostaly takové věci, jako využití biopaliv či dieselových motorů.
Další informací, která se v Autocaru objevila, je fakt, že s blížícím se koncem výroby Veyronu se objeví jeho extrémnější verze. Bugatti to oficiálně nikdy nepotvrdilo a spíše to popírá, ale proslýchá se, že několik zákazníků už složilo zálohu na výkonnější GT verzi.
Podle šéfinženýra Bugatti Wolfganga Schreibera by bylo u motoru Veyronu možno posunout křivku průběhu točivého momentu přibližně o 20% výše, což by znamenalo nárůst výkonu až na 1200 koní. Maximální rychlost by pak mohla být až neskutečných 270 mph, tedy 434 km.h-1.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před hodinou - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera - Nová, původně jen elektrická značka VW upřesnila, jak do svých aut nainstaluje spalovací motory
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva