Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mini Countryman 2013: malý facelift přestěhoval ovládání oken do dveřních panelů
1.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Změny oproti předchozímu modelového roku spočítáte na prstech jedné ruky. Zahrnují hlavně věci jako jiné obroučky displejů a nové barvy karoserie.
Zřejmě nejpraktičtější Mini současné nabídky je na trhu již dva roky, což pro britskou značku vlastněnou německým BMW znamená čas na alespoň drobnou modernizaci. Ta skutečně dorazila, karoserii se ovšem vyhnula velkým obloukem. Stačí však otevřít dveře a okamžitě zaznamenáte přesun ovládání oken ze středové konzole na dveřní panely. Zvětšena tak mohla být středová schránka na drobnosti, ke které máte dokonce lepší přístup.
Kromě toho dostal Mini Countryman modelového roku 2013 lehce pozměněné obroučky centrálního tachometru a výdechů ventilace, kdy standardem je tmavý odstín nazvaný Carbon Black. Za příplatek pak můžete kabinu vyzdobit větším množstvím chromu. Na výběr také máte uspořádání zadních sedadel, přičemž základem je třímístná lavice. Dvojice individuálních křesel je ovšem k dispozici bez příplatku.
Paleta motorů i nadále zahrnuje šest pohonných jednotek, které pokrývají výkonnostní škálu od 90 do 184 koní. Nad tím pak kraluje model Mini John Cooper Works Countryman, jehož 218 koní míří standardně na všechna čtyři kola. Za příplatek ovšem můžete pohon 4x4 objednat i pro Countryman ve verzích Cooper S, Cooper SD a Cooper D. Pro všechny modely s výjimkou základní dieselové verze Mini One D Countryman je pak na výběr příplatková automatická převodovka, mimo to pak všechny varianty nového modelového roku můžete oháknout do dvou nových odstínů - bronzové Brilliant Copper a červené Blazing Red.
Ceny zatím zveřejněny nebyly, změny oproti současnému stavu ale neočekáváme buď žádné, nebo budou velmi malé.














Mini Countryman se změnil prakticky jen v interiéru, kde tím nejdůležitějším je přemístění ovládání oken ze středové konzole na dveřní panely
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 11 hodinamiNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Divoké karty pro Most včera 22:00
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix včera 16:25
- Wild card pro Taku Nakagamiho včera 13:30
- Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu včera 13:20
- Vítězný double Manziho, 16. Vostatek 4.5.2025
Nejnovější články
K mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
před 8 hodinamiZnačka, která svým novým vozům už nedává zadní okna, svolává auta do servisů, protože v nich lidé nevidí dozadu
před 9 hodinamiSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 11 hodinamiŠkoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem
včeraMechanik rozebral jeden z největších držáků mezi motory po 350 000 km a nenašel téměř žádné opotřebení. Když „odejde”, je to vždy záhada
včera
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... před 4 hodinami - abgx1
- Rychlodotazy před 7 hodinami - Kavis
- Fiat a vše kolem nich před 7 hodinami - abgx1
- BMW Divize před 11 hodinami - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... včera - Truck Daškam
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI včera - tomkathy
- Genesis včera - lauralordelaure
- VZKAZY 05.04. 19:13 - řidičBOB