Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mini Countryman 2013: malý facelift přestěhoval ovládání oken do dveřních panelů
1.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Změny oproti předchozímu modelového roku spočítáte na prstech jedné ruky. Zahrnují hlavně věci jako jiné obroučky displejů a nové barvy karoserie.
Zřejmě nejpraktičtější Mini současné nabídky je na trhu již dva roky, což pro britskou značku vlastněnou německým BMW znamená čas na alespoň drobnou modernizaci. Ta skutečně dorazila, karoserii se ovšem vyhnula velkým obloukem. Stačí však otevřít dveře a okamžitě zaznamenáte přesun ovládání oken ze středové konzole na dveřní panely. Zvětšena tak mohla být středová schránka na drobnosti, ke které máte dokonce lepší přístup.
Kromě toho dostal Mini Countryman modelového roku 2013 lehce pozměněné obroučky centrálního tachometru a výdechů ventilace, kdy standardem je tmavý odstín nazvaný Carbon Black. Za příplatek pak můžete kabinu vyzdobit větším množstvím chromu. Na výběr také máte uspořádání zadních sedadel, přičemž základem je třímístná lavice. Dvojice individuálních křesel je ovšem k dispozici bez příplatku.
Paleta motorů i nadále zahrnuje šest pohonných jednotek, které pokrývají výkonnostní škálu od 90 do 184 koní. Nad tím pak kraluje model Mini John Cooper Works Countryman, jehož 218 koní míří standardně na všechna čtyři kola. Za příplatek ovšem můžete pohon 4x4 objednat i pro Countryman ve verzích Cooper S, Cooper SD a Cooper D. Pro všechny modely s výjimkou základní dieselové verze Mini One D Countryman je pak na výběr příplatková automatická převodovka, mimo to pak všechny varianty nového modelového roku můžete oháknout do dvou nových odstínů - bronzové Brilliant Copper a červené Blazing Red.
Ceny zatím zveřejněny nebyly, změny oproti současnému stavu ale neočekáváme buď žádné, nebo budou velmi malé.
Mini Countryman se změnil prakticky jen v interiéru, kde tím nejdůležitějším je přemístění ovládání oken ze středové konzole na dveřní panely
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále ještě 3 volná místa včera 20:00
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 9 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 11 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
včera - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva