Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes SLK 250 CDI: známe spotřebu a dynamiku prvního naftového SLK (+ video)
11.8.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Již od konce června víme, že Mercedes ještě letos obdaří svůj nejmenší roadster naftovým čtyřválcem. Nyní máme jasněji i v tom jak pojede a kolik paliva při tom spotřebuje.
Doplněno 16:00: Auto Motor und Sport měl dokonce možnost SLK 250 CDI poprvé vyzkoušet a pořídil při té příležitosti první video. Chopil se jeho ztvárnění po svém, když ve zjevně vykonstruovaném srovnání nechal na okruhu v Hockenheimu porazit bývalou účastnici seriálu DTM Ellen Lohr za volantem SLK CDI rovněž expilota DTM Rolanda Asche v historickém Mercedesu 190 2,5-16V Evo. Ale jako první pohled na tento vůz v akci lze i takový snímek považovat za cenný...
Červencová zpráva o tom, že Mercedes SLK AMG si i ve své další generaci udrží atmosféricky plněný pětilitr musela znít příznivcům benzinových motorů krásně. Bohužel pro ně byla ale doprovázena informací o tom, že současně s představením nového AMG bude SLK poprvé obdařeno i naftovým motorem a to ne zrovna tím z nejvybranějších. Půjde o agregát s obchodním označením 250 CDI, což není nic jiného než „nejvyhoněnější” verze čtyřválcového dvoulitru (má o deci větší objem, ale říkejme mu tak) s výkonem až 150 kW (204 koní) a nejvyšším točivým momentem 500 Nm. To bylo vše, co jsme se v danou chvíli dozvěděli, nyní známe i podrobnější specifikace.
Nejsou zatím oficiální, německý Auto Motor und Sport je ale prý získal přímo do Mercedesu a nemáme důvod mu nevěřit. Podle těchto údajů se SLK 250 CDI pochlubí kombinovanou spotřebou pouhých 4,4 litru nafty na 100 km jízdy přičemž o lenocha rozhodně nepůjde - zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,5 sekundy a maximální rychlost 240 km/h nepředstavují žádné dynamické trauma. Horší to může být se zvukovou kulisou, tu ale žádné číselné vyjádření nepopíše...
Zda jsou tyto specifikace reálné se dozvíme nejpozději 13. září ve Frankfurtu, kdy se SLK 250 CDI poprvé představí veřejnosti po boku SLK 55 AMG. Jak si první malý naftový roadster povede u zákazníků uvidíme až časem.
Video z podivného představení SLK 250 CDI ze strany Auto Motor und Sport
Nový Mercedes-Benz SLK v benzinovém provedení 350
Zdroj: Auto Motor und Sport
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 6 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 7 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 8 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 9 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva