Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S W222 2013: bezpečnostní elektronika nového eSka pod drobnohledem (videa)
17.12.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německá automobilka Mercedes vypustila několik demonstračních videí popisujících bezpečnostní elektroniku v příští třídě S. K autopilotu nemá daleko.
S novým Mercedesem třídy S se bude bourat zase o něco obtížněji. Ne že by někdo pořizoval příští vlajkovou loď stuttgartského koncernu za účelem její demolice, i když filmoví producenti jich časem jistě pár úmyslně zboří, ale třeba různé ochranné služby či sbory zajišťující ochranu důležitých a bohatých z připravovaných bezpečnostních balíčků radost asi mít nebudou.
Novinka zkrátka nebude příliš ochotna fungovat v případě nutnosti úniku z nebezpečných míst jako beranidlo a nechá se automaticky zastavit i osobou stojící na silnici, i když individuum s AK47 by se na nemožnost deaktivace podobných vymožeností asi spoléhat neměla.
Pokud přesně netušíte, o čem že je řeč, pak asi bude lepší podívat se na náš minulý, poměrně vyčerpávající přehled chystaných elektronických andělíčků strážných pro Mercedes třídy S, který automobilka představí během několika nejbližších měsíců. A pokud by se vám nechtělo číst, můžete se v bezpečnostních systémech zorientovat i jinak.
Německý koncern vypustil několik videosnímků, které vcelku detailně popisují vše nové a důležité, co se ve voze objeví. Auto zvládne vyhnout se nebo alespoň eliminovat následky střetu s pevnou překážkou, jiným vozem nebo chodcem. V jistém rozsahu a režimu zvládne jezdit zcela autonomně a prostor kolem sebe bude neustále střežit celá baterie radarů a snímačů doplněných stereoskopickou kamerou.
Jako demonstrátor zde slouží současná třída S (W221), tím se ale nenechte zmást. Automobilka nám z novinky zatím mnoho neukázala a prozradit víc jen kvůli demonstračnímu videu by patrně nebylo zrovna nejchytřejší.
Zdroj: Motor Authority
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před hodinouBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včera (3)Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nejnovější články
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před hodinouMax Verstappen potají otestoval závodní Ferrari. Prasklo to, i když si kvůli tomu dokonce změnil jméno
před 51 minutamiDědic Fiatu a šéf Renaultu dali EU ultimátum: Buď něco změníte teď, nebo tu zničíte autoprůmysl, za 5 let bude pozdě
včeraNěmci vrátili život legendárnímu Audi Quattro. Vypadá jako zamlada, má ale skoro třikrát víc výkonu
včeraBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včera (3)
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva