Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S Cabrio: v reálu jinak vypadat nebude (ilustrace)
12.2.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oficiálně máme druhého dvoudveřového zástupce třídy S očekávat v příštím roce. A to rovněž s osmiválci a dvanáctiválci pod kapotou.
Bývaly doby, kdy jste si vrcholný model značky s třícípou hvězdou na kapotě mohli koupit v mnoha verzích. Ty však postupem času mizely v propadlišti dějin, až se nakonec nabídka smrskla jen na čtyřdveřový sedan a dvoudveřové kupé. To se navíc díky názvu CL od třídy S spíše vzdalovalo, než aby fungovalo jakožto její plnohodnotný zástupce. Tomu je ovšem s příchodem stávající generace W222 konec.
Včera jsme si tak mohli prohlédnout první pořádnou fotogalerii nového S Coupé, které především s paketem AMG přitahuje zraky více než vosy med. Není to ovšem jediný model, který se bude pyšnit pouze jedním párem bočních dveří - vyjma toho by se totiž v příštím roce měl objevit také kabriolet. Přičemž nadšenci z webu X-Tomi Design přišli s neoficiální ilustrací, na které jednoduše kupátku uřízli střechu a nechali tak jeho kožený interiér na pospas slunci, větru a dešti.
Dá se přitom předpokládat, že příliš odlišně skutečný model vypadat nebude. Maximálně se totiž dočká odlišného úhlu čelního okna, jež se společně s vystřelovacími oblouky za sedadly bude muset postarat o bezpečnost při případném převrácení. S ohledem na kryt střechy pak dozajista dozná několika změn také záď, silueta by ovšem mohla zůstat stejná jako u S Coupé.
V rámci motorového prostoru se pak nedá očekávat jediná změna, díky čemuž můžete počítat s osmiválcovými a dvanáctiválcovými motory. Jízdní dynamika ale bude dozajista kvůli přidaným výztuhám (a tím i kilogramům) za kupé lehce zaostávat.
Kabriolet třídy S se kupátku bude výrazně podobat. Dorazit by ovšem mohl s jiným sklonem čelního okna a lehce přepracovanou zádí
Zdroj: X-Tomi Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva