Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S 600 Pullman 2014: ilustrace nástupce Maybachu od reality daleko nebude
17.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Absolutního vrcholu nabídky třídy S bychom se měli dočkat příští rok v květnu. Dorazit má s výkonem 600 koní a délkou necelých šesti metrů.
Mercedes-Benz se v poslední době nehlásí o slovo jen kvůli svým chladivům, ale hlavně s novou třídou S. Tu jsme již mohli shlédnout naživo ve standardním provedení, stejně jako se nám dnes oficiálně představila také verze S 63 AMG. Vyjma toho však na světlo světa začaly vylézat také snímky jen lehce zakamuflovaných prototypů chystané limuzíny S 600 Pullman. A právě ty se známý „automobilový manipulátor“ Theophilus Chin rozhodl použít jako základ pro své počítačové retuše.
Ačkoliv tak při pohledu zpředu dává novinka jasně najevo svou příslušnost k modelové řadě 222 (standardní provedení dostalo písmeno W, jeho prodloužená verze V a extra prodloužená X), z profilu je patrný odkaz na Maybach. Plně zastat by ovšem chystaný Pullman měl pouze model 57, na delší provedení dnes již nevyráběného Maybachu mu totiž při necelých šesti metrech pár centimetrů chybí. Přesto se hovoří o tom, že přinejmenším v některé ze svých verzí nabídne vnitřní uspořádání 2+2+2, tedy se dvěma zadními dvojicemi sedadel namířenými proti sobě.
Jestli tohle bude pravda, nevíme, při nižší hmotnosti by ovšem Pullman měl být podstatně rychlejší a efektivnější než duchovní předchůdce. O pohon se totiž má stejně jako kdysi starat nadvakrát přeplňovaný dvanáctiválec produkující něco kolem 600 koní. Na konkrétní hodnoty, stejně jako na zveřejnění jízdních vlastností a především pohledu do interiéru, si ovšem musíme počkat. A to necelý rok, neboť podle posledních zpráv má Pullman dorazit do prodeje v květnu 2014.
Mercedes-Benz S 600 Pullman na prvních ilustracích poměrně věrně odpovídá chystané realitě
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva