Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S 2017: interiér faceliftované verze natočen bez maskování (videa)
17.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď třícípé hvězdy dostane nové nárazníky či lepší displeje. Více se odehraje pod kapotou, kde lze čekat řadové šestiválce místo vidlicových.
Třídu S s kódovým označením W222 sice v mnoha článcích stále titulujeme jako „novou”, od jejího příchodu na trh ovšem uplynuly již tři roky. Mnohý by tak zcela logicky očekával, že prodeje budou razantně klesat, nicméně pravda je taková, že Mercedes na mnoha trzích úspěšně válcuje mnohem novější BMW řady 7. Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby třícípá hvězda odložila modernizaci na pozdější dobu.
Německá automobilka ovšem nehodlá nic ponechat náhodě, pročež se faceliftovaného „eSka“ dočkáme v řádu měsíců. Konkrétní datum zatím zmíněno nebylo, nicméně Mercedes vůz tituluje jako modelový rok 2017. Ve hře je tedy jak letošní Paříž či Los Angeles, tak lednový Detroit a březnová Ženeva. Ta se jeví jako nejpravděpodobnější lokace, do karet ale Němcům vskutku nevidíme.
Není ovšem tak důležité „kdy“, jako spíše co očekávat. V interiéru se tou zásadní změnou stanou modifikace dvou 12,3palcových digitálních displejů tvořících jednolitý přístrojový štít enormních rozměrů. Dále již samotná architektura zůstává prakticky nezměněna, ostatní novinky lze tedy očekávat zejména v oblasti selekce čalounění a dekorací.
Jen na modifikaci interiéru se ovšem třícípá hvězda nezaměří, počítat máme také s náloží nové techniky pod kapotou. Ta v prvé řadě počítá s příchodem řadových šestiválců, jejichž součástí bude elektromotor navyšující výkon v nízkých otáčkách. V kombinaci se zlepšenými starty by tak spotřeba měla klesnout o 10 až 15 procent.
Další novinkou bude semi-autonomní řízení, které vzejde ze systémů letos představené třídy E. Dojde ovšem k jejich dalšímu vylepšení, pročež bychom v nižších rychlostech mohli počítat se skutečným převzetím kontroly nad vozem umělou inteligencí. Dá se ovšem předpokládat, že po nehodě Tesly Model S si Mercedes pohlídá marketing.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 11 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nejnovější články
Někteří zákazníci elektromobily z hloubi duše nenávidí, říká šéf automobilky, co s tím jako máme dělat?
před 5 hodinamiPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 7 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 8 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 10 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva