Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes S 2017: interiér faceliftované verze natočen bez maskování (videa)
17.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď třícípé hvězdy dostane nové nárazníky či lepší displeje. Více se odehraje pod kapotou, kde lze čekat řadové šestiválce místo vidlicových.
Třídu S s kódovým označením W222 sice v mnoha článcích stále titulujeme jako „novou”, od jejího příchodu na trh ovšem uplynuly již tři roky. Mnohý by tak zcela logicky očekával, že prodeje budou razantně klesat, nicméně pravda je taková, že Mercedes na mnoha trzích úspěšně válcuje mnohem novější BMW řady 7. Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby třícípá hvězda odložila modernizaci na pozdější dobu.
Německá automobilka ovšem nehodlá nic ponechat náhodě, pročež se faceliftovaného „eSka“ dočkáme v řádu měsíců. Konkrétní datum zatím zmíněno nebylo, nicméně Mercedes vůz tituluje jako modelový rok 2017. Ve hře je tedy jak letošní Paříž či Los Angeles, tak lednový Detroit a březnová Ženeva. Ta se jeví jako nejpravděpodobnější lokace, do karet ale Němcům vskutku nevidíme.
Není ovšem tak důležité „kdy“, jako spíše co očekávat. V interiéru se tou zásadní změnou stanou modifikace dvou 12,3palcových digitálních displejů tvořících jednolitý přístrojový štít enormních rozměrů. Dále již samotná architektura zůstává prakticky nezměněna, ostatní novinky lze tedy očekávat zejména v oblasti selekce čalounění a dekorací.
Jen na modifikaci interiéru se ovšem třícípá hvězda nezaměří, počítat máme také s náloží nové techniky pod kapotou. Ta v prvé řadě počítá s příchodem řadových šestiválců, jejichž součástí bude elektromotor navyšující výkon v nízkých otáčkách. V kombinaci se zlepšenými starty by tak spotřeba měla klesnout o 10 až 15 procent.
Další novinkou bude semi-autonomní řízení, které vzejde ze systémů letos představené třídy E. Dojde ovšem k jejich dalšímu vylepšení, pročež bychom v nižších rychlostech mohli počítat se skutečným převzetím kontroly nad vozem umělou inteligencí. Dá se ovšem předpokládat, že po nehodě Tesly Model S si Mercedes pohlídá marketing.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 8 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 9 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 11 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva