Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes M Coupe na novém videu dokazuje, že utáhnout zvládne až dvě tuny
13.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Terénní kupé třícípé hvězdy bylo nachytáno při testech s tažným zařízením. Není však jisté, zda se o pohon v takové chvíli staralo 333 nebo 558 koní.
Segment terénních pseudokupátek, který svým způsobem objevilo BMW X6, se těší neobvyklé přízni publika. Proto ostatně mnichovská značka neponechala nic náhodě a na trh vypustila již druhý takový model se čtyřkou v názvu. Pozadu ovšem nechce zůstat ani třícípá hvězda. Ta letos v březnu odhalila na autosalonu v Ženevě sice jen koncept, jeho vývoj ovšem jaksepatří hrotí. Produkční verze, která ponese název ML Coupe alias třída M Coupe, bychom se tak měli dočkat již příští rok na podzim ve Frankfurtu.
Nové video nám přitom dokazuje, že kromě stylu se Mercedes-Benz zaměří také na praktičnost. K mání totiž bude také s tažným zařízením, za které lze připojit nemalý přívěs. Jeho hmotnost sice není známa, přípojné vozíky firmy U-Haul však dovedou pobrat maximálně 1 125 kg. Sami o sobě přitom váží 870 kilo, minimálně dvě tuny tedy ML Coupe utáhnout zvládne. Vše ale závisí na pohonné jednotce.
V tomto směru přitom koncepční verze užívala třílitrový šestiválec twin-turbo, který na všechna čtyři kola posílal 333 koní a 480 Nm. Zatím přitom není jasné, zda třícípá hvězda implantuje pod kapotu také menší agregáty, posun směrem vzhůru je ovšem jasný - dorazit by měla i verze ML 63 AMG Coupe, která prý kupodivu nedostane nový přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec.
Důvodem je použití platformy stávajícího Mercedesu ML, se kterou je zjevně spojen jen 5,5litrový motor V8. V tomto směru by ovšem zákazníci měli jen profitovat, neboť postarší pohonná jednotka nabízí 558 koní, zatímco ta nová je (alespoň podle dosavadních zpráv) o 48 koní slabší. Zda se však tato spekulace potvrdí či vyvrátí, to zjistíme v příštích měsících.
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva