Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes G Edition Select a BA3 Final Edition: na rozloučenou s krátkou verzí
5.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Legendami opředený Mercedes třídy G se dočkal dvou zvláštních edicí. Jedna z nich bohužel značí konec života verze s krátkým rozvorem a třemi dveřmi.
Jeden z posledních pravověrných off-roadů, který se postupem času stal spíše exkluzivním retrem pro ty rozmařilejší z nás, již zřejmě nečeká dlouhý život. Svědčí o tom i dvě jeho právě představené edice, z nichž ta druhá dokonce i oficiálně značí konec životního cyklu jedné z verzí Géčka. Ale začněme u té první.
Nese jméno Edition Select a jde v podstatě jen o zvýhodněnou sadu prvků dodatečné výbavy. Za cenu 6 735 Eur (něco přes 160 tisíc Kč) si tak můžete pořídit k pětidvéřové verzi Mercedesu G s delším rozvorem dvoubarevné provedení karoserie, sportovní výfuk od AMG a černě lakovaná 18" kola. Uvnitř se vám pak edice Select odvděčí dvoubarevným čalouněním kůží Designo a dřevěným obložením lakovaném piánovou černí. Tento „balíček” je k dispozici pro všechny motorizace delšího provedení třídy G.
Již avizovaná BA3 Final Edition vcelku výmluvně značí zvláštní provedení varianty s krátkým rozvorem, které automobilka připravila ke konci jeho výroby. Specifika jsou přesto obdobná jako u edice Select - nástavce blatníků lakované v barvě karoserie, maska chladiče z verze AMG, 18" hliníková kola, čalounění černou kůží a obložení interiéru ořechovým dřevem.
Na výběr je v případě BA3 Final Edition jen ze dvou motorů - naftového šestiválce G 350 BlueTec se 155 kW (211 koní) nebo benzinového osmiválce G 500 s 285 kW (388 koní) výkonu. Ceny v Německu tomto případě začínají na 90 511 Eur (cca 2,2 milionu Kč) za variantu G 350 BlueTec BA3 Final Edition a 100 685 Eur (cca 2,45 milionu Kč) za totéž v provedení G 500. Cenovky již zahrnují 19 % DPH a obě specialitky by měly být k mání k okamžitě.
Mercedes-Benz třídy G v provedení BA3 Final Edition
Mercedes-Benz třídy G v provedení Edition Select
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 7 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 4 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 6 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 7 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 8 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 19:47 - řidičBOB
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch