Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes C 63 AMG Performance Studio Edition: drahé koně navíc
5.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Němci vyrobili speciálně pro japonské zákazníky výkonnější verzi C 63 AMG. Přestože jsou evropská auta na tamním trhu obecně dost drahá, 4 miliony je přeci jen trochu moc.
Pokud je nám známo, Mercedes si na poptávku po svých špičkových modelech AMG nemůže stěžovat. Výrobní kapacity v hlavním stanu v Affalterbachu běží na plné obrátky a kdyby to šlo, rozjela by se možná ještě rychleji. Má-li sportovní divize totiž nějaký důvod stěžovat si, tak pouze na to, že by potřebovala navýšit produkci motorů, která za zbytkem nestíhá.
Existenci speciálního Mercedesu C 63 AMG s přídomkem Performance Studio Edition určeného výlučně pro japonské zákazníky tak můžeme skutečně přičíst asi pouze tomu, že je stuttgartská automobilka s tamní klientelou mimořádně spokojená, a proto pro ni ráda leccos udělá. A to nejen po vizuální stránce.
Céčko v provedení Performance Studio Edition má mezi předními koly atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, ale jeho výkon byl navýšen z 457 na 487 koní. Extra náročný upgrade to asi nebyl, což dokazuje 591 koní stejné V8 v novém SLS AMG GT. Na druhou stranu i třicet koníku navíc určitě potěší.
Jak se změnila dynamika, to se v Mercedesu nepochlubili, firma pouze představuje, co ještě Japonec od letošního listopadu za svých minimálně patnáct milionů jenů (v přepočtu až 4 000 000 Kč) dostane.
Součástí té nehorázné cenovky jsou třeba černá devatenáctipalcová kola s červenými lemy, karbonový spoiler na víku zavazadlového prostoru, unikání koncovky výfuku, rudé třmeny nebo matně černý lak karoserie. Stejná barevná kombinace, i když s převládající červenou, se objevuje také v interiéru. Posádka bude hýčkána ve sportovních sedadlech čalouněných jemnou kůží nappa a přešívaných červenými nitěmi, audiosystémem Harman Kardon Logic 7 a pro potěchu oka jsou zde nějaké karbonové panely.




Za jeden japonský C 63 AMG Performance Studio Edition a 30 koní navíc můžete mít v Evropě C 63 dvě a skoro půl milionu k tomu na palivo a destičky
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
včeraV Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025
Nejčtenější články
Focus už na některých trzích skončil a nejde ho objednat. Ford ho má zabít všude, to pak teprve pozná „nudu”
12.3.2025Největší evropský výrobce baterek zkrachoval. Firmu nikdo nechce, jde o jeden z největších bankrotů v moderních evropských dějinách
13.3.2025Porsche přijde s novým spalovacím SUV. Jeho byznys upadá, pryč jsou prodeje, marže i zisky, propustí 3 900 lidí
13.3.2025Green Deal EU může nabrat docela nový směr. Zavřené továrny VW by mohly posloužit výrobě zbraní, nebylo by to poprvé
13.3.2025Na nová kola slavného úpravce se radši nedívejte moc dlouho, mohli byste se pozvracet
13.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.11. 21:38 - Truck Daškam
- Detektory policejních radarů 04.11. 18:58 - mafel
- whitelist & blacklist 04.11. 17:09 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.11. 16:59 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.09. 21:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 04.09. 14:30 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.09. 14:05 - pavproch
- automat 4x4 "ku stavbe" 04.09. 08:11 - spooon