Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mercedes C 63 AMG 2015: interiér špičkové verze předčasně odhalen
29.8.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Interiér testovacího kusu vrcholné motorizace třídy C asi nikoho nezaskočí, přesto je dobré vědět, že má zploštělý volant, adaptivní tlumiče a deaktivovatelné ESP.
Připravovaná nejsilnější verze Mercedesu třídy C s označením 63 AMG není něčím, co by nás mělo zaskočit, protože už o ní víme takřka vše důležité. Pod její kapotou se má objevit přeplňovaný čtyřlitr V8 twin-turbo, který nabídne zhruba 477 koní ve standardním stavu a 510 koní (650 Nm) u vrcholné verze S, což odpovídá konfiguracím chystaného Mercedesu-AMG GT.
Díky průletům testovacích prototypů Zeleným peklem už se také dobře ví, jaký kravál bude vycházet z výfuků a stejně snadno se dá odhadnout, jak bude vypadat jeho agresivní bodykit ve verzi sedan i kombi. Až dosud jsme však nemohli pořádně přijít na kloub tomu, co bude jinak u C 63 AMG uvnitř, což nyní můžeme trošku upřesnit díky uniknuvším fotografiím maskovaného vozu.
Je to paradox, ale ani takový ranař, jakým nejsilnější Céčko dozajista bude, se nevyhne vespod ukousnutému volantu s pádly řazení. S velkou jistotou už lze vsadit na to, že rychloměr bude schopen svojí ručičkou ukázat maximálně 320 km/h a že motor půjde vytočit minimálně k hranici sedmi tisíc otáček. Samozřejmostí jsou vybroušená sportovní sedadla s bohatým prošíváním v kombinaci alcantary a kůže nebo v celokoženém provedení a jistým náznakem lze hovořit také o adaptivních tluimičích se třemi režimy tuhosti.
Na základě soustavy tlačítek u ovladače komunikačního rozhraní lze také vsadit na jednoduše deaktivovatelný stabilizační systém, aby mohl samosvorný diferenciál na zadní nápravě pořádně odvádět svou práci. Takové detaily, jakými jsou nápisy AMG nebo luxusní výbavu asi není třeba zmiňovat, a tak vás už jen vyzveme k prohlídce fotografií. Premiéra C 63 AMG by měla dle původních plánů proběhnout už 24. září, přičemž v únoru přijde k prvním zákazníkům sedan a v dubnu pak i kombiverze.
Interiér nového Mercedesu C 63 AMG vlastně nečítá žádné velké překvapení, fandové driftování však z tvaru jeho volantu nebudou nadšení
Zdroj: Toucansweb.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva