Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Mechanik ukázal, jakou dynamiku dnes můžete mít na Autobahnu v ojetině za 150 tisíc
19.6.2021 | Petr Miler
A vlastně nejen tu, je to pořád pěkné, stylové a komfortní auto, přesto jeho ceny jako ojetiny padly takto nízko. Na německé dálnici to i na 250 km/h rozbalí jako nic.
Koupě ojetého auta místo nového má řadu potenciálních výhod, ale ruku na srdce - pro většinu z nás je to šance, jak se za peníze, které máme k dispozici, dostat k lepšímu vozu, než jaký bychom si mohli dovolit jako nový. V momentě, kdy půl milionu korun stojí i základní Škoda Octavia prakticky bez motoru a bez výbavy, je nový vůz docela velký luxus.
Samozřejmě, preference ojetého vozu má své nevýhody, ale kdo nehraje nevyhraje - je jedno, jestli máte rozpočet 100 tisíc, 1 milion nebo klidně 5 milionů, vždy si jako ojetinu můžete koupit víc. Dnes se podíváme na schopnosti auta, které by vás v bazaru hledat asi nenapadlo, ale možná je to chyba.
Člověk, který na Youtube provozuje kanál TopSpeedGermany a podle našich informací je to mechanik starající se o rozličná starší auta, ukazuje dynamiku právě takových na německé dálnici. Tentokrát se mu dostal do rukou Mercedes CLK 500 z roku 2003, tedy kompaktní kupé třícípé hvězdy známé třeba i z Kobry 11. Je to podle nás dodnes dobře vyhlížející auto z dob vzhledově nadčasových Mercedesů a jeho pětilitrový osmiválec pod kapotou? Ten snad nezestárne nikdy, tedy se správnou údržbou, pochopitelně.
Tohle konkrétní auto je ale fit a z jeho původních 306 koní musela zůstat „zdravá” valná většina. Německým dálničním provozem se tak proplétá s elegancí, komfortem i pěkným zvukem a snadno se dostane až k omezovači na 250 km/h. Takové auto přitom dnes koupíte ojeté klidně za 150 tisíc Kč a s každými dalšími utracenými 10 tisíci Kč navíc můžete pomýšlet na více a více. Podle nás zajímavá, naprostou většinou zájemců o cokoli ojetého ignorovaná volba. A podívejte se, co dovede...
Mercedes CLK z roku 2003 vypadá dodnes dobře, po faceliftu v roce 2005 ještě lépe. Ve verzi 500 s osmiválcem pod kapotou to pak dovede i docela rozjet, však se podívejte na video níže. Ilustrační foto: Mercedes-Benz
Zdroj: TopSpeedGermany@Youtube
Bleskovky
- Srovnání s BMW M3 ukázalo, proč nikdo nekupuje a ani nebude kupovat nesmyslný čtyřválcový Mercedes C63 od AMG
před 2 hodinami - Levná moderní novinka Lady byla nafocena bez maskování jako kombík, při její ceně to může být slušný hit
včera - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024
Nejnovější články
- Střezte se, EU chce pomoci místnímu automobilovému průmyslu tak, že na svých absurdních plánech nezmění ani ň
před 40 minutami - Srovnání s BMW M3 ukázalo, proč nikdo nekupuje a ani nebude kupovat nesmyslný čtyřválcový Mercedes C63 od AMG
před 2 hodinami - Okolo německých továren VW se stahuje smyčka, firma opouští další fabriku mimo svou domovinu
před 3 hodinami - Kompletní přehled aut, která nejčastěji neprojdou německými STK: Škody totálně propadly, už jsou horší než Dacie
včera - Tesla si zpřístupňováním Superchargerů jiným dělá z konkurentů dobrý den, pomalými krůčky je drží v šachu
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva