Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren 675 LT odhalen únikem, vypadá nadmíru agresivně
11.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přepracované britské kupé dostalo nový nárazník i difuzor a zadní křídlo. Hlavní pozornost ale poutají dvě vystrčené koncovky titanového výfuku.
Britská automobilka v uplynulých dnech pustila do světa hned několik videí, které odhalují detaily chystaného McLarenu 675 LT. K výstavnímu debutu této novinky dojde za pár týdnů na autosalonu v Ženevě, přičemž je otázkou, zda do té doby proběhne virtuální premiéra. Ač však záměry značky byly jakékoliv, vše mění dnešní únik snímku, který sice není valné kvality, ale na němž je jasně patrná přepracovaná záď.
Prohlédnout si tak můžeme nejen výhružně trčící mohutné koncovky titanového výfuku, ale taktéž přepracovaný nárazník s výraznějšími otvory, přeprofilované zadní křídlo a očividně i jiný difuzor, ačkoliv zrovna v těchto místech je snímek již nečitelný. Vyjma toho došlo také ke změnám na boku, kde najdeme odlišné „kapsy“ a rovněž prahy.
Je přitom otázkou, zda zároveň došlo k prodloužení rozvoru, či zda název LT neboli Long Tail bude korespondovat pouze s vyjmenovanými modifikacemi, díky nimž lehce naroste délka zadního převisu. Jisté ovšem je, že veškeré změny se pozitivně podílejí na přítlaku, který oproti výchozímu McLarenu 650S Coupe narostl o čtyřicet procent.
Kromě venkovních změn pak můžeme zmínit ještě inovace mechanické, které jsou spojeny zejména s posílením 3,8litrového osmiválce twin-turbo. Ten nyní produkuje 675 koní a 700 Nm točivého momentu, což vůči výše zmíněnému kupátku znamená nárůst o 25 koní a 22 Nm. Souběžně s tím by pak měla lehce klesnout i hmotnost.
Více se dozvíme nejpozději v Ženevě, i když jak již bylo řečeno, Britové zřejmě nyní kupé pod rouškou tajemství dlouho držet nebudou. Možná se ovšem mýlíme a dopředu naplánovaná kampaň žádných změn nedozná. Díky tomu bychom mohli čekat ještě hezkou řádku videí a fotek zaměřených pouze na detaily.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.

Zádi nového McLarenu 675 LT dominují hlavně výhrůžně trčící koncovky titanového výfuku
Zdroj: Autogespot
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 9 hodinamiNěmci poznávají „kouzlo” zelené ekonomiky. Lidé si stěžují na málo dobíjecích stanic, třetinu jich ale nikdo nepoužívá
před 10 hodinamiMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07