Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren 675 LT na nových videích odhalil koncovky výfuku či design kol
9.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové v Ženevě představí nejen P1 GTR, ale také vrcholnou verzi McLarenu 650S, která dostane vyšší výkon a přepracovanou karoserii.
Britská automobilka představí na letošním ženevském autosalonu hned dvě zásadní novinky. Jednu již velmi dobře známe, neboť k prvnímu odhalení McLarenu P1 GTR došlo už loni v létě. V té době šlo hlavně o exteriér, v mezičase však značka pustila do světa také snímky interiéru. Na výstavišti Palexpo pak bude prezentován celý vůz, stejně jako detailní informace o technice. Mimo tento okruhový model ovšem do Ženevy dorazí také další novinka, jež si bude rovněž tykat se závodními dráhami. Registrační značky si však tentokráte ponechá.
Pokud nevíte, o jakém modelu je řeč, pak rovnou prozradíme, že jde o McLaren 675 LT. Za danou zkratkou se skrývá Longtail, neboli „dlouhá záď“. Tedy reminiscence legendárního McLarenu F1. Očekávat lze proto zejména změny v části za sedadly, kromě přepracované a prodloužené zádě ovšem Britové upraví také příď. Výsledkem má být o 40 procent vyšší přítlak, s nímž bude spárován rovněž vyšší výkon 3,8litrového osmiválce twin-turbo.
O jakou porci půjde, to nám pro změnu naznačuje druhá část názvu, tedy ona číslovka. Tu doprovodí 700 Nm točivého momentu, pročež lze očekávat působivější jízdní dynamiku. Konkrétní data však aktuálně známa nejsou, přestože s testováním modelu začala automobilka již před dlouhými měsíci, jak nám ostatně dokazuje video, které bylo pořízeno již loni v říjnu. Na něm jsou přitom jasně patrné dvě koncovky výfuku trčící zprostřed zádě.
Prodloužení zadních partií sice bohužel patrné v tu chvíli není, spojitost oněch koncovek s novinkou pro Ženevu je ale více než jasná. To nám ostatně potvrzuje oficiální video McLarenu, které se právě na tuto část soustředí. Na dalším promosnímku pak můžeme spatřit detail litého ráfku, jenž se pyšní unikátním designem. Na odhalení dalších partií si ovšem musíme ještě nějaký ten týden počkat.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody teď kope za Číňany a tohle je jeho prvotina v novém dresu
před hodinouNáhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
včeraNěmci teď poznávají to, co my známe z dob komunismu. V zemi chybí dobíjecí stanice, i když třetinu z nich nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07