Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus GS F Sport 2012: ještě více švihu s doplňky TRD
28.1.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Lexus považuje model GS za auto, které je radost řídit. I proto se jeho sportovní stránku snaží také vizuálně podtrhnout. Pokud vám nestačí paket F Sport, jsou tu tovární doplňky od TRD.
Nový Lexus GS se představil světu již na sklonku léta, automobilka tím ale v souvislosti se svou nejžhavější novinkou zdaleka neřekla své poslední slovo. Zvláštní pozornost nás později donutila věnovat premiéře verze GS 450h a také variantě F Sport. Vůz se ale teprve tento týden dostal do prodeje v Japonsku a automobilka se jistě i proto znovu dožaduje pozornosti, tentokrát kvůli doplňkům od TRD.
Ti znalejší jistě ví, že TRD je zkratka pro Toyota Racing Developments. To nezní zrovna jako jméno specialisty na úpravy Lexusů, ale přesto je tomu tak, neboť vozy s písmenem L ve znaku má na svědomí právě Toyota. Největší japonská automobilka se nám přitom již od prvotního představení nového GéeSa snaží vnuknout, je právě ono je „tím řidičským autem”, kterým jsou mnohé konkurenční produkty (zejména ty od německých automobilek) stále méně. Jak moc vážně lze tato slova brát jsme zatím zhodnotit nemohli, jisté ale je, že výrobce vůz do tohoto světla staví i nadále.
Svědčí o tom i právě ony doplňky od TRD, které sice GéeSu po funkční stránce (krom o 25 mm sníženého a přitvrzeného podvozku) nedodávají pranic nového, vizuálně se mu ale snaží dodat ještě více švihu. Jsou totiž určeny pro již zmíněné provedení F Sport, které se samo tváří dramaticky, a tak zřejmě po shlédnutí přiložených snímků sami seznáte, že výsledný vzhled této verze pomalu aspiruje na účinkování v sedmadvacátém pokračování filmové série Rychle a zběsile.
Vozu totiž přidávají nástavce předního nárazníku a bočních prahů, jenž se dostávají proklatě blízko matičce zemi. Neméně agresivně vyhlíží difuzor pod zadním nárazníkem, dvě do modra laděné dvojité koncovky výfuku a ve stínu všeho zmíněného vlastně docela decentní spojler na víko kufru. Dílo završují 19" kovaná kola z lehkých slitin.
GS jako takové je zatím stále jen japonskou specialitou, u doplňků TRD tomu tak bude možná i navěky. Jestli budou k mání také jinde teprve uvidíme, jisté ale je, že k dispozici jsou pro obě zatím dostupné varianty (GS 350 i GS 450h). Informace o ceně se k nám dosud nedonesla.








Lexus GS F Sport 2012 s doplňky od TRD
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnesChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Někteří zákazníci elektromobily z hloubi duše nenávidí, říká šéf automobilky, co s tím jako máme dělat?
před 8 hodinamiPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 10 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 11 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
dnesPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
dnes
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 02.23. 19:54 - PepaSFI
- Onboard videa 02.23. 10:31 - brnenska.odchytova
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB