Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A.

Land Rover se vydává na expedici do Spojených států, která má dát odpověď na otázku, jestli bude nový Defender pro Američany dost dobrý.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A.

15.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A.

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Land Rover se vydává na expedici do Spojených států, která má dát odpověď na otázku, jestli bude nový Defender pro Američany dost dobrý.

Značka Land Rover patřící pod indický koncern Tata potřebuje generovat stále vyšší prodejní čísla a nový Defender má být prostředkem, jak toho dosáhnout. Automobilka ovšem potřebuje prověřit zájem na potenciálně nejsilnějších trzích, kam bezpochyby ještě pořád spadá i ten severoamerický. Pro Brity jsou zákazníci v USA dokonce natolik důležití, že pro blížící se autosalon v Los Angeles zapracovali na obou frankfurtských studiích a jsou připraveni do svých vozů zakomponovat případné další nové požadavky.

„Našim záměrem je představit nový Defender v polovině tohoto desetiletí, takže před námi je ještě spousta práce, koncepty jsou pouze začátkem naší cesty,“ říká John Edwards, brand director Land Roveru. „Dorazili jsme do Los Angeles proto, abychom předvedli DC100 i DC100 Sport a začali aktivně zjišťovat možnosti, jak spojit budoucnost Defenderu se Severní Amerikou,“ dodává.

Drobné stylistické změny jsou důkazem, že Land Rover na svých autech stále pracuje. Například u třídveřové studie DC100 s uzavřenou kabinou se nově objevilo až k úrovni střechy zvýšené nasávání, které umožňuje terénním vozům šnorchlovat i v hluboké vodě bez rizika poškození motoru. Vůz dále dostal jiná litá kola o průměru 20 palců, byl přestříkán barvou Heritage Blue a na střechu se kromě nosiče dostal lak Candy Weiss. Oba stroje pak nafasovaly nové pneumatiky a když už si rozebíráme ty podrobnosti, pak stojí za zmínku i to, že v místě určeném pro naviják se u DC100 objevilo tažné lano.

Nyní je také jasné, jak se to má s pohonnými jednotkami. Užitkovější uzavřený koncept DC100 je poháněný dvoulitrovým turbodieselem, DC100 Sport zase přeplňovaným benzínovým dvoulitrem s přímým vstřikováním. V obou případech jsou agregáty spřažené s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a permanentním pohonem všech kol řízeným příští generací systému Land Rover Terrain Response.

Automobilka připustila, že v obou provedeních zvažuje použití hybridního ústrojí, což k dosud velmi konzervativní značce příliš nesedí, ale John Edwards to vidí jinak: „Naší ambicí je vytvořit zcela nový Defender pro globální trh, který ale zůstane naprosto věrný původní DNA. Bude robustní, univerzální, odolný a nebudou mu chybět ani dosud ceněné vlastnosti. Zároveň ale bude vyvinutý v souladu s požadavky 21. století i pro potřeby budoucích generací,“ dodává Edwards.

Inu, uvidíme. Zatím se podívejte, jak vypadá jeho další evoluce.


Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 1 - Land Rover DC100 Los Angeles 01Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 2 - Land Rover DC100 Los Angeles 02Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 3 - Land Rover DC100 Los Angeles 03Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 4 - Land Rover DC100 Los Angeles 04Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 5 - Land Rover DC100 Los Angeles 05Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 6 - Land Rover DC100 Los Angeles 06Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 7 - Land Rover DC100 Los Angeles 07Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 8 - Land Rover DC100 Los Angeles 08Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 9 - Land Rover DC100 Los Angeles 09Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 10 - Land Rover DC100 Los Angeles 10Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 11 - Land Rover DC100 Los Angeles 11Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 12 - Land Rover DC100 Los Angeles 12Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 13 - Land Rover DC100 Los Angeles 13Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 14 - Land Rover DC100 Los Angeles 14Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 15 - Land Rover DC100 Los Angeles 15Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 16 - Land Rover DC100 Los Angeles 16Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 17 - Land Rover DC100 Los Angeles 17Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 18 - Land Rover DC100 Los Angeles 18Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 19 - Land Rover DC100 Los Angeles 19Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 20 - Land Rover DC100 Los Angeles 20Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 21 - Land Rover DC100 Los Angeles 21Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 22 - Land Rover DC100 Los Angeles 22Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 23 - Land Rover DC100 Los Angeles 23Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 24 - Land Rover DC100 Los Angeles 24Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 25 - Land Rover DC100 Los Angeles 25Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 26 - Land Rover DC100 Los Angeles 26Land Rover DC100 a DC100 Sport: Defender 2 a lehké modifikace pro L.A. - 27 - Land Rover DC100 Los Angeles 27
Land Rover odhalí v Los Angeles mírně přepracované studie DC100 a DC100 Sport a bude zjišťovat zájem americké klientely o budoucí Defender

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše