Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Veneno Roadster: unikly fotky otevřené verze, nemá žádnou střechu
18.10.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Od skalpování Venena mnoho překvapení čekat nešlo a po vizuální stránce na žádná ani nedošlo. Řešení, nebo spíše neřešení střechy ale překvapivé je.
Už kupé Lamborghini Veneno bylo odhaleno předčasně, a tak se příliš nelze divit tomu, že se totéž stalo i jeho otevřené verzi. Že přijde dříve potvrdila sama automobilka a neoficiální ilustrace nám dávaly celkem slušnou představu o tom, jak výsledek bude vypadat. Dnešní, dřívější než plánovaná premiéra je tak zdánlivě zajímavá stejně jako vyhlášení vítěze Zlatého slavíka kdykoli za života Karla G., ale úplně nezajímavá nakonec také není.
Fotky, které předčasně vytáhli na světlo kolegové z britského Top Gearu, totiž doprovází informace, že vůz nebude mít lautr žádnou střechu. Ani pevný panel, ani kus látky, prostě nic. Prý se tak stane pro „zintenzivnění řidičských zážitků”, máme ale pocit, že to spíše podtrhuje italskou lenost, kterou při konstrukci této specialitky uplatnili. Že s ní mnoho práce mít nebudou, bylo jasné tak jako tak, že ale nakonec zůstane jen u dekapitace, jsme vážně nečekali.
Dále můžeme dodat, že vůz podle očekávání používá stejnou techniku jako Veneno Coupe, tedy motor 6,5 V12 s výkonem až 750 koní, které posílá na všechna kola přes tradiční (tradičně špatný) automat E-Gear. Díky tomu vůz zrychlí na stovku za 2,9 sekundy a dosáhne rychlosti až 354 km/h. Jaké bude okusit tuto rychlost bez špetky střechy budou moci popsat jen tři lidé, kteří za vůz „vysolí” 3,3 milionu liber, tedy bezmála 100 milionů korun. Skoro se divíme, že se tři takoví jedinci najdou...
Více vám řekneme pravděpodobně o víkendu nebo jindy v následujících dnech, kdy by se vůz měl plně odhalit před všemi potenciálními zájemci i obdivovateli.



Skalpované Veneno překvapilo nejvíce tím, že střechu nemá jen někdy, ale nikdy...
Zdroj: Top Gear
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
dnesHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
včeraStarý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejčtenější články
Mercedes v problémech dál šetří, kde může, na svém klíčovém odbytišti se zbaví 15 procent zaměstnanců
1.3.2025Carlos Tavares dostal za přivedení Stellantisu do problémů nepochopitelně mnoho peněz, domů si po odchodu nese miliardy
1.3.2025V Evropě zaříznutá Honda Accord se jinde dál úspěšně prodává už v 11. generaci. A čeká ji další modernizace
1.3.2025Jedna analytická firma za druhou označují Nissan za odpad. Pod šéfem se houpe křeslo, namále má ale celá automobilka
2.3.2025Nejen nesmyslné vize: Šéf výrobce elektromobilů náhle skončil poté, co firma začala prodělávat už přes 7 milionů na každém autě
2.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva