Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
LaFerrari mohlo vypadat i jinak, podívejte se na alternativní design z muzea Ferrari
13.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nejnovější supersport automobilky Ferrari mohl také vypadat docela jinak a Italové nám vcelku překvapivě dávají příležitost podívat se, jak přesně.
Nové LaFerrari ještě není ani v prodeji a už z něj v továrním muzeu ometají smítka prachu v rámci zvláštní expozice těch nejdůležitějších supersportů maranellské stáje. Na strojích jako jsou 599XX Evolution, 250 GTO, F40 či F50 je asi vždycky co obdivovat, jeden z přítomných exponátů je zde však k vidění vůbec poprvé, a proto láká o trochu více.
Jeho místo bylo záměrně vybráno v jednom koutku společně s karbonovým monokokem nejnovějšího LaFerrari a pracovními maketami téhož vozu a co víme jistě, je rovněž to, že nemá žádné jméno. Rudý vůz je totiž jednou z designérských alternativ LaFerrari.
Ne že by konečný produkt vypadal špatně, opravdu negativní kritiku jeho vzhledu jsme zatím nezaznamenali, pokud ale máte místo agresivních ostrých zlomů sériového auta raději více oblých křivek, mohla by se vám líbit i tato nezrealizovaná placka.
Současné modely Ferrari vypadají svébytně, přičemž jejich pojítkem jsou podobné tvary předních světel poprvé představených u typu 458 Italia. Díky úzkým štěrbinovitým reflektorům a „kachní“ přídi ale vypadá vývojový prototyp jako něco, v čem by bylo možné najít jisté rysy ne nepodobné přední části konkurenčního McLarenu P1. Proč nebyl tento koncept dále rozpracován, se asi nikdy nedovíme, možná je ale odpověď mnohem prostší než se zdá. LaFerrari jak jej známe dnes, se vedení buď prostě líbilo více, nebo finální model představuje další evoluci tohoto návrhu. Ať už je to jakkoli, už fakt, že model vznikl v měřítku 1:1, je rovněž náznakem, že se bezejmenný vůz dostal ve výběru finálního designu hodně daleko.





Byl to návrh typu „aby bylo co zamítnout?“ To se od Ferrari patrně nikdy nedozvíme
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 6 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva