Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia Picanto 2011: konečně pořádná sada snímků, první technické detaily
25.1.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Novou generaci modelu Picanto Kia pozvolna odhaluje již od začátku prosince. Ačkoli se vůz představí až za více než měsíc v Ženevě, máme již nyní poměrně ucelenou sadu jeho snímků a alespoň základní informace o technice.
Po loňských prosincových skicách nám Kia letos v lednu ukázala i první fotografie nové generace malého Picanta. Ačkoli jsme si mysleli, že už se do začátku ženevského autosalonu o této novince mnoho dalšího nedozvíme, opak se stal pravdou. Vůz byl totiž oficiálně představen korejským zákazníkům a ač jeho evropská verze může nést jisté odlišnosti, dozajista nebudou zásadní. A tak se pojďme podívat na to, co nám Kia v březnu v Ženevě představí.
Předně si nové Picanto můžeme prohlédnout na celé řadě nových snímků prakticky ze všech myslitelných úhlů a to nově nejen zvenčí, ale i zevnitř. K dispozici jsou navíc i pohledy do korejské prodejní brožury, která sice není psána pro nás běžně srozumitelným jazykem, ale i bez jeho znalosti se z nich leccos vyčíst dá.
Krom toho známe i další podrobnosti o technice vozu. Pod kapotou se v závislosti na tom kterém trhu, kde bude Picanto nabízeno, objeví až čtveřice motorů -prvním bude tříválec 1,0 ve třech verzích podle spalovaného paliva a druhým čtyřválec 1,2. Motory nabídnou od 69 do 85 koní výkonu, který bude na kola přední nápravy posílán přes čtyřstupňovou automatickou, nebo pětistupňovou manuální převodovku. Kombinovaná spotřeba paliva se má pohybovat mezi 4,2 a 5,9 litru paliva na 100 kilometrů jízdy, přičemž vozu nebude chybět (nebo mu spíše bude přebývat...) systém start/stop.
Další detaily se jistě dozvíme na ženevském autosalonu, po jehož skončení se má nové Picanto rychle dostat do prodejů. Za jakou cenu, to se teprve uvidí.


























Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včeraTohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva