Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Kia K7/Cadenza 2013: první pohled do interiéru odhalil modernu i analogové hodiny
13.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové fotky ukazují ionizér klimatizace či vyhřívání volantu, na otázky ohledně osmistupňového automatu a motoru s výkonem 395 koní však opět neodpovídají.
Před třemi týdny jsme vás poprvé informovali o faceliftu, kterému se podrobila Kia K7 (známá mimo Koreu jako Cadenza). Vycházet jsme tehdy mohli pouze z několika neoficiálních fotografií, jež odhalily odlišné nárazníky nebo čelní masku. A ani pozdější oficiální odhalení situaci příliš nevylepšilo - přinejmenším interiér si korejská automobilka žárlivě střežila pro sebe. Po slavnostním představení, které doprovázelo uvedení do prodeje, ale můžeme konečně do kabiny nahlédnout.
Kromě moderních prvků typu startovacího tlačítka, vyhřívaného volantu, chlazených sedadel či dokonce ionizéru zabudovaného v klimatizaci budí pozornost hlavně analogové hodiny zasazené do středové konzole. Jejich design, včetně řetězu ovládacích prvků, totiž nápadně připomíná interiér mnohem dražšího Infiniti.
Ani jedna z nových fotografií však nedokáže odpovědět na otázky, které kolem faceliftu vyvstaly. Tedy zda již vůz používá osmistupňový automat, či zda modelu K7 nadále stačí šest rychlostí. Jisté také není, zda se pod kapotou objeví pohonná jednotka o výkonu až 395 koní.
V rámci standardních motorizací je ale jasno. V Koreji (a od příštího roku také v USA) je možné vybírat z 2,4litrového čtyřválce (201 koní), třílitrového šestiválce (270 koní) nebo aktuálně nejvýkonnějšího motoru V6 3,3 l. Ten je naladěn na 294 koní.
Stále nulové zmínky o možnostech výletu Kie K7/Cadenza do Evropy pak naznačují, že alespoň po následující měsíce bude v České republice největším sedanem korejské automobilky model Optima. Jestli se na tom něco změní během příštího roku, to se teprve uvidí.
Faceliftovaná Kia K7/Cadenza se pyšní obdobnou středovou konzolí, jakou užívá Infiniti
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva