Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Jon Olsson už má náhradu za Rolls-Royce. Nafocena byla, i když se k ní nepřiznal
13.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Obvykle to bývá sám Jon Olsson, kdo jako první provalí, že si pořídil nové auto. Koupi tohoto avizoval, teď už je zjevně hotové, v jeho typických barvách.
Slavného lyžaře Jona Olssona nejspíše nemusíme představovat. V dobách jeho účinkování na svazích jej znali jen zasvěcení, díky své zálibě v exkluzivních vozech a jeho šikovnosti v jejich využívání pro reklamu se ale stal široce populárním. Olsson přitom začínal u poměrně obyčejného pick-upu od Mazdy, nakonec se propracoval až ke svému poslednímu stroji, jímž byl upravený Rolls-Royce Wraith. Nicméně jen pár týdnů poté, co si jej lyžař převzal, jej poslal do světa.
Důvodem měla být koncepce vozu, s blížící se zimou zkrátka Olsson zatoužil více po čtyřkolce než zadokolce. Zda mu to můžeme věřit, je otázkou, to pro nás ale není zas až tak důležuté. Podstatnější je, že ještě v době vlastnictví britského kupé již Olsson měl v hlavě nástupce, jímž se měl stát extrémní Mercedes-Benz G500 4x4^2. Tedy SUV, které kromě pohonu všech kol disponuje i portálovými nápravami.
Zatím se nepřiznal k tomu, že by jej fyzicky měl a možná jej ani nemá. Jeho auto je ale zjevně hotové, jak ukazují snímky pořízené na dálnici poblíž nizozemského Barendrechtu. Prohlédnout si na nich můžeme právě G500 4x4^2 s několika úpravami, mimo jiné kamufláží v Olssonové stylu. A jeho zadní okno je ozdobeno inzercí firmy Douchebags, která Olssonovi patří. Je tedy takřka stoprocentně jisté, že toto SUV je jeho a buď si jej zrovna odvážel nebo ještě prochází úpravami.
Po stránce vizuální vidíme „klasiku”, dále můžeme počítat s laděním pod kapotou. Poslední Olssonovy kreace disponovaly zhruba 900 koňmi, což je nejspíše na modifikace G500 4x4^2 příliš, nicméně díky přítomnosti osmiválce lze s nemalým výkonem počítat. Ostatně, sám Mercedes tento stroj tituluje jako supersport, ne jako SUV...
Jon Olsson má další nové auto. Že mu patří, nezapře
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Realitní magnát poprvé prohnal Bugatti schopné zrychlit na 500 km/h za 20 s u sebe na dvorku, málem z toho dostal infarkt
3.2.2025 - Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
2.2.2025 - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
1.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci ukázali novinky pro armádu. Parametry obřího tahače tanků berou dech, utáhne až 250 tun s pomocí motorů 12,8 a 15,6
před 3 hodinami - Porsche chce v autě s ručním řazením zničit zdánlivě nepřekonatelný rekord, šéf vysvětlil jeho trvající přednosti
před 5 hodinami - Už i Francie tlačí na EU, aby zastavila válku proti spalovacím autům. Bojí se o vlastní průmysl i škody na přírodě
před 6 hodinami - Čínské auto, které vypadá i pojede jako Ferrari, ale stát bude jako Škoda, odhalilo část svých technických parametrů
před 8 hodinami - Aston Martin znovu odpískal svůj první elektromobil, pořádné motory ale i u něj žijí na vypůjčený čas
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva