Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Alfy Romeo Giulia QV do detailu na nových fotkách, oplývá karbonem
16.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oficiální fotogalerie kabiny nového italského sedanu prozatím chybí. Z nových živých snímků je však ještě lépe patrné, co uvnitř čekat a co zřejmě nikoliv.
Od představení nové Alfy Romeo Giulia QV uplynul již prakticky měsíc, a přesto stále nevíme celou řadu podstatných informací. Tedy kupříkladu konkrétní termín příchodu na trh nebo datum, kdy bude odhalena základní verze. Zatímco v druhém případě ovšem můžeme doufat, že novinka značky zazáří nejen ve variantě Quadrifoglio Verde na autosalonu ve Frankfurtu (spíše se však mluví o Detroitu či až Ženevě), v tom prvním se dá stoprocentně vsadit až na příští rok. A je otázkou, jestli nepůjde až o jeho závěr.
Důvod těchto prodlev je vcelku logický a nedávno jej osvětlil šéf projektu Philippe Krief. Ten totiž uvedl, že na vývoj vozu stěžejního pro budoucnost značky dostal pouhého dva a půl roku. Tedy dobu, za kterou se sice dá zvládnout mnohé, ale rozhodně ne naprosto vše, co s uvedením zcela nového modelu na trh souvisí. Mimo to Krief dodal, že vrcholná varianta již od počátku počítala s nepřekročením hmotnostní mety 1 500 kilogramů, za což může nemalou měrou karbon.
Nově si ale můžeme prohlédnout snímky interiéru, který je právě uhlíkovými vlákny protkán doslova od stropu až po podlahu. To rozhodně není na škodu, i když tak hojné užití exotického materiálu jen naznačuje, že varianta QV zdaleka nebude levná. Souběžně s tím si můžeme tipnout, že běžnější modely, které by se měly postarat o ono kýžené navýšení prodejů, budou pro změnu vypadat poněkud obyčejněji.
Mimo to máme menší obavy z místa na zadních sedadlech. Z fotek je totiž jasně patrné, že prostoru pro hlavu sice bude dostatek, o kolenou se to ale již tvrdit nedá. A to vycházíme jen z pozorování oné vrcholné verze, jejíž karbonová sedadla jsou dozajista o hezkých pár milimetrů užší než ta standardní. Vše ale samozřejmě závisí na aktuální poloze předního sedadla a rozsahu jeho nastavení. Čerta na zeď tedy raději dopředu malovat nebudeme, více pro tuto chvíli řeknou jen nové fotky.










Alfa Romeo Giulia QV dostala do vínku záplavu karbonových vláken, která napomáhají udržet její hmotnost pod 1 500 kg
Zdroj: Alfa Romeo - Il cuore ha sempre ragione@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
před 3 hodinamiStarý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
včeraNový Dodge Charger se poprvé ukázal na veřejnosti jako čtyřdvířko, bez „elektrického stigma” sklízí potlesk
29.3.2025
Nejnovější články
Chtěl nové BMW řady 7 a neměl na něj, tak si ho nechal udělat z toho 15 let starého
před 2 hodinamiHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
před 3 hodinamiČíňané ukazují Evropě dlouhý nos i na poli spalovacích motorů, jejich poslední novinka dostala nově vyvinutý boxer
před 4 hodinamiVolvo s okamžitou platností vyhodilo svého zmateného šéfa, jeho náhrada je ale hodně špatný vtip
před 6 hodinamiPrvní elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva