Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Alfy Romeo Giulia QV do detailu na nových fotkách, oplývá karbonem
16.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oficiální fotogalerie kabiny nového italského sedanu prozatím chybí. Z nových živých snímků je však ještě lépe patrné, co uvnitř čekat a co zřejmě nikoliv.
Od představení nové Alfy Romeo Giulia QV uplynul již prakticky měsíc, a přesto stále nevíme celou řadu podstatných informací. Tedy kupříkladu konkrétní termín příchodu na trh nebo datum, kdy bude odhalena základní verze. Zatímco v druhém případě ovšem můžeme doufat, že novinka značky zazáří nejen ve variantě Quadrifoglio Verde na autosalonu ve Frankfurtu (spíše se však mluví o Detroitu či až Ženevě), v tom prvním se dá stoprocentně vsadit až na příští rok. A je otázkou, jestli nepůjde až o jeho závěr.
Důvod těchto prodlev je vcelku logický a nedávno jej osvětlil šéf projektu Philippe Krief. Ten totiž uvedl, že na vývoj vozu stěžejního pro budoucnost značky dostal pouhého dva a půl roku. Tedy dobu, za kterou se sice dá zvládnout mnohé, ale rozhodně ne naprosto vše, co s uvedením zcela nového modelu na trh souvisí. Mimo to Krief dodal, že vrcholná varianta již od počátku počítala s nepřekročením hmotnostní mety 1 500 kilogramů, za což může nemalou měrou karbon.
Nově si ale můžeme prohlédnout snímky interiéru, který je právě uhlíkovými vlákny protkán doslova od stropu až po podlahu. To rozhodně není na škodu, i když tak hojné užití exotického materiálu jen naznačuje, že varianta QV zdaleka nebude levná. Souběžně s tím si můžeme tipnout, že běžnější modely, které by se měly postarat o ono kýžené navýšení prodejů, budou pro změnu vypadat poněkud obyčejněji.
Mimo to máme menší obavy z místa na zadních sedadlech. Z fotek je totiž jasně patrné, že prostoru pro hlavu sice bude dostatek, o kolenou se to ale již tvrdit nedá. A to vycházíme jen z pozorování oné vrcholné verze, jejíž karbonová sedadla jsou dozajista o hezkých pár milimetrů užší než ta standardní. Vše ale samozřejmě závisí na aktuální poloze předního sedadla a rozsahu jeho nastavení. Čerta na zeď tedy raději dopředu malovat nebudeme, více pro tuto chvíli řeknou jen nové fotky.
Alfa Romeo Giulia QV dostala do vínku záplavu karbonových vláken, která napomáhají udržet její hmotnost pod 1 500 kg
Zdroj: Alfa Romeo - Il cuore ha sempre ragione@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
před 7 hodinami - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před hodinou - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
před 2 hodinami - Konečně: Policie v New Yorku dostala výslovný zákaz pouštět se do nesmyslných honiček, čtvrtina z nich končí nehodami a zraněními
před 4 hodinami - Nová, původně jen elektrická značka VW upřesnila, jak do svých aut nainstaluje spalovací motory
před 5 hodinami - Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva