Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Interiér Alfy Romeo Giulia QV do detailu na nových fotkách, oplývá karbonem
16.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oficiální fotogalerie kabiny nového italského sedanu prozatím chybí. Z nových živých snímků je však ještě lépe patrné, co uvnitř čekat a co zřejmě nikoliv.
Od představení nové Alfy Romeo Giulia QV uplynul již prakticky měsíc, a přesto stále nevíme celou řadu podstatných informací. Tedy kupříkladu konkrétní termín příchodu na trh nebo datum, kdy bude odhalena základní verze. Zatímco v druhém případě ovšem můžeme doufat, že novinka značky zazáří nejen ve variantě Quadrifoglio Verde na autosalonu ve Frankfurtu (spíše se však mluví o Detroitu či až Ženevě), v tom prvním se dá stoprocentně vsadit až na příští rok. A je otázkou, jestli nepůjde až o jeho závěr.
Důvod těchto prodlev je vcelku logický a nedávno jej osvětlil šéf projektu Philippe Krief. Ten totiž uvedl, že na vývoj vozu stěžejního pro budoucnost značky dostal pouhého dva a půl roku. Tedy dobu, za kterou se sice dá zvládnout mnohé, ale rozhodně ne naprosto vše, co s uvedením zcela nového modelu na trh souvisí. Mimo to Krief dodal, že vrcholná varianta již od počátku počítala s nepřekročením hmotnostní mety 1 500 kilogramů, za což může nemalou měrou karbon.
Nově si ale můžeme prohlédnout snímky interiéru, který je právě uhlíkovými vlákny protkán doslova od stropu až po podlahu. To rozhodně není na škodu, i když tak hojné užití exotického materiálu jen naznačuje, že varianta QV zdaleka nebude levná. Souběžně s tím si můžeme tipnout, že běžnější modely, které by se měly postarat o ono kýžené navýšení prodejů, budou pro změnu vypadat poněkud obyčejněji.
Mimo to máme menší obavy z místa na zadních sedadlech. Z fotek je totiž jasně patrné, že prostoru pro hlavu sice bude dostatek, o kolenou se to ale již tvrdit nedá. A to vycházíme jen z pozorování oné vrcholné verze, jejíž karbonová sedadla jsou dozajista o hezkých pár milimetrů užší než ta standardní. Vše ale samozřejmě závisí na aktuální poloze předního sedadla a rozsahu jeho nastavení. Čerta na zeď tedy raději dopředu malovat nebudeme, více pro tuto chvíli řeknou jen nové fotky.










Alfa Romeo Giulia QV dostala do vínku záplavu karbonových vláken, která napomáhají udržet její hmotnost pod 1 500 kg
Zdroj: Alfa Romeo - Il cuore ha sempre ragione@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 5 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 7 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 8 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 10 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11