Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti Q50: známe základní české ceny, diesel můžete mít od 861 tisíc
26.6.2013 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Infiniti zveřenilo výchozí ceny nového modelu Q50, který nahrazuje dosluhující G37. K dispozici bude jen s dieselem a hybridním pohonem.
Japonský sedan Infiniti Q50, rival BMW řady 3, který se představil na letošním ženevském autosalonu, již poodhalil svůj český ceník. Příznivci nafty mohou začít u vznětového motoru o objemu 2,2 litru a výkonu 170 koní, který najdeme i v Mercedesech C a E, v jehož případě si můžete si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou nebo automatickým sedmikvaltem. Obě skříně pocházejí rovněž ze Stuttgartu. Cena Infiniti Q50 s tímto motorem a manuální převodovkou začíná na 861 160 Kč.
I když je obvyklé, že příplatková výbava zvedne výslednou cenu dost zásadně, v tomto případě to možná nebude tak horké - v základní výbavě tohoto modelu je komunikační systém Infiniti InTouch se dvěma dotykovými obrazovkami, volič jízdních režimů, systém stop-start, couvací kamera, systém aktivního potlačení hluku, kontrolu trakce, dvouzónovou klimatizaci, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, lak odolný proti poškrábání, multifunkční volant, dělená zadní sedadla s průvlakem na lyže, přehrávání audia přes Bluetooth hands-free a hlasové ovládání toho všeho.
Druhým motorem v nabídce je benzínový šestiválec o objemu 3,5 litru, kterému pomáhá elektromotor. Celkový výkon verze Q50 Hybrid činí 364 koní, o přenos na kola se stará blíže nespecifikovaná „inovativní” dvouspojková převodovka, jejímž cílem bylo zjednodušit cestu síly elektromotoru na asfalt. Deklarované zrychlení na stovku, které má trvat 5,3 s, napovídá cosi o úspěchu, na realitu si ale raději počkáme. Součástí výbavy vozu je i elektronicky řízené adaptivní řízení. Zní to zvláštně, ale Infiniti říká, že systém pomáhal odladit Sebastian Vettel, vaši garáž pak může začít okupovat po úhradě ceny od 1 286 651 Kč. Oba motory mohou pohánět buď jen zadní, nebo všechna kola.
Vůz si již nyní můžete objednat, avšak doručen vám bude až v průběhu září a zatím asi nebudete vědět, na kolik přesně vás přijde. Kompletní ceník a detailní informace o výbavě totiž Infiniti zveřejní začátkem července a nabídka má zahrnovat na japonské auto nezvykle velké množství různých verzí a stupňů výbavy.






Infiniti Q50, jak se představilo v Ženevě.
Design tohoto japonského sedanu jej značně odlišuje od konkurence. Jeho technika rovněž stojí za povšimnutí.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nové na MotoForum.cz
- Také Iker Lecuona mimo hru včera 21:55
- Augusto Fernandez jako náhradník za Jonathana Reu včera 14:01
- Vítězem Bulega před Toprakem včera 10:00
- Vítězí Manzi s Yamahou, 13. Vostatek včera 09:00
- Superpole vyhrál Bulega včera 08:00
Nejčtenější články
VW už nedokáže oslovovat ani loajální správce firemních flotil. Loni doma masivně ztrácel, konkurence rostla
23.1.2025Nové řešení turba může pomoci spalovacím motorům k záchraně, řeší hlavní problémy spojené s bezemisním palivem
23.1.2025Požáry elektromobilů v parkovacích domech jsou „zásadní problém”. V Nizozemsku jich násobně přibývá, zákazů též
23.1.2025Neuvěřitelně specifikovaný Phaeton připomíná, co všechno bylo možné ve zlaté éře VW. Ztratil na ceně 3,7 milionu Kč, teď může být váš
23.1.2025Et tu Smarte? Také značka městských aut se vrací ke spalovacím motorům, osadí jimi „čistě elektrickou platformu”
23.1.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan