Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G25 končí, pokus udělat z Infiniti Nissan nevyšel
9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pouze dvojka bude svítit u počtu dožitých let na trhu v úmrtním listu nejdostupnějšího Infiniti. Letos na podzim se za ním zavře voda a chybět asi bude málokomu.
Psal se rok 2010, pařížský autosalon byl v plném proudu a leckdo znalý předchozích prohlášení značky Infiniti se nestačil divit. Výrobce, jenž prohlašoval cosi o snaze proniknout mezi prémiové konkurenty výkonnými modely, přišel s nabídkou sedanu G25 s výkonem jen 218 koní, který z vozu o hmotnosti 1 600 kilogramů zrovna střelu na kolech nedělal. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8 sekund prostě nešlo s tím, co Infiniti chtělo nabízet, příliš dohromady. Smyslem prý bylo dostat cenu auta co nejníže, ale nemá v levnějších sférách Nissan v nabídce... Nissany?
Paradoxem je, že vůz byl nabídnut jen ve Spojených státech, kde slabé verze prémiových modelů obvykle nebodují a samotný Nissan, kterému Infiniti patří, tam nabízí hned několik větších limuzín. Nakonec tedy vlastně ani není divu, že se G25 na trhu nechytila a s letošním rokem zase vyklidí pole.
Nissan to oznámil s mnoha dalšími změnami své nabídky pro další modelový rok. Pokud byste po G25 toužili, můžete po něm v USA sáhnout až do konce letošního podzimu, pak už bude v souvislosti s jeho nabídkou zřejmě platit prosté „už nikdy víc”.
Šestiválcové provedení G37 zůstává v prodeji, v Evropě pak v podobě, o které jsme se zmiňovali loni. K odkazovanému článku dodáme jen tolik, že manuální převodovka zmizela z nabídky pouze na Starém kontinentu, v USA je nadále k mání. Infiniti tak na své zákazníky evidentně hledí podobně jako BMW, i když nevíme, jestli někdo v našich končinách pociťuje u Infiniti G nepřítomnost „manuálu” v nabídce tak tíživě jako u M5...
Infiniti G bude nadále k mání pouze ve verzi G37. V Evropě slabší G25 ani nikdy nabídnuta nebyla a Japonci asi dobře věděli, proč...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie