Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G25 končí, pokus udělat z Infiniti Nissan nevyšel
9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pouze dvojka bude svítit u počtu dožitých let na trhu v úmrtním listu nejdostupnějšího Infiniti. Letos na podzim se za ním zavře voda a chybět asi bude málokomu.
Psal se rok 2010, pařížský autosalon byl v plném proudu a leckdo znalý předchozích prohlášení značky Infiniti se nestačil divit. Výrobce, jenž prohlašoval cosi o snaze proniknout mezi prémiové konkurenty výkonnými modely, přišel s nabídkou sedanu G25 s výkonem jen 218 koní, který z vozu o hmotnosti 1 600 kilogramů zrovna střelu na kolech nedělal. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8 sekund prostě nešlo s tím, co Infiniti chtělo nabízet, příliš dohromady. Smyslem prý bylo dostat cenu auta co nejníže, ale nemá v levnějších sférách Nissan v nabídce... Nissany?
Paradoxem je, že vůz byl nabídnut jen ve Spojených státech, kde slabé verze prémiových modelů obvykle nebodují a samotný Nissan, kterému Infiniti patří, tam nabízí hned několik větších limuzín. Nakonec tedy vlastně ani není divu, že se G25 na trhu nechytila a s letošním rokem zase vyklidí pole.
Nissan to oznámil s mnoha dalšími změnami své nabídky pro další modelový rok. Pokud byste po G25 toužili, můžete po něm v USA sáhnout až do konce letošního podzimu, pak už bude v souvislosti s jeho nabídkou zřejmě platit prosté „už nikdy víc”.
Šestiválcové provedení G37 zůstává v prodeji, v Evropě pak v podobě, o které jsme se zmiňovali loni. K odkazovanému článku dodáme jen tolik, že manuální převodovka zmizela z nabídky pouze na Starém kontinentu, v USA je nadále k mání. Infiniti tak na své zákazníky evidentně hledí podobně jako BMW, i když nevíme, jestli někdo v našich končinách pociťuje u Infiniti G nepřítomnost „manuálu” v nabídce tak tíživě jako u M5...






Infiniti G bude nadále k mání pouze ve verzi G37. V Evropě slabší G25 ani nikdy nabídnuta nebyla a Japonci asi dobře věděli, proč...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
V Monaku můžete absolvovat autoškolu v Porsche 911. A není to jen rozmar nebo promo, provozovatel jej pořídil z rozumných důvodů
8.4.2025Čtyři otylá moderní výkonná SUV ve vzájemném klání ve sprintu ukázala nesmyslnost hybridizace i křehkost přemotorovaných obrů
7.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- V Kataru bez Máximo Quilese včera 23:09
- 23 posádek při premiéře MS-side 2025 v Le Mans včera 14:53
- Boj o každý bodík mezi Kalexem a Boscoscuro včera 10:00
- Pre Grand Prix «Qatar Airways Grand Prix of Qatar» 9.4.2025
- Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem 9.4.2025
Nejčtenější články
I v roce 2025 se může zrodit lehký spalovací sporťák jako ze starých časů, navíc technicky stále modernější
12.3.2025Škoda v zoufalé snaze prodat nějaký ten elektromobil povolala na pomoc psy, prý je mají radši
12.3.2025„Žlutí andělé” v Německu vyráží na pomoc elektromobilům dramaticky častěji, loni o 46 procent. Hlavní důvod? Baterka
12.3.2025U Volva už nemyslí hlavou. Stáhli bizarní reklamu vytvořenou AI z toho nejabsurdnějšího důvodu: Kvůli emisím CO2
12.3.2025Šéf Nissanu skončil, situace firmy už je neúnosná. Jeho náhrada by si měla hlídat záda
12.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva