Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti Emerg-E: elektrosporťák pro Ženevu má předčasně po premiéře
13.2.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Tak dlouho se posílají bezvýznamné střípky vzhledu novinky do médií, až se ucho utrhne. Podobně by šlo parafrázovat známé přísloví v souvislosti s čerstvou příhodou Infiniti.
Nic proti Infiniti, ale vzhledem k tomu, že koncept elektrického sporťáku začalo odhalovat již loni v listopadu, nám tomu k němu dodnes řeklo až trapně málo. I o dva měsíce později, tedy začátkem letošního ledna, jsme se dostali jen k pár nekonkrétním videozáběrům a automobilce trvalo celý další měsíc, než prozradila alespoň to, jak se její novinka pro Ženevu bude jmenovat. Přiznáme se rovnou, že pouhá zmínka o jméně Emerg-E nás v záplavě jiných zpráv zvedla ze židle tak málo, že jsme si ani nedovolili vás něčím podobným obtěžovat.
Vypadalo to tedy na obrovské tajemství až do poslední chvíle, dnes ale hlasitě zazvonil zvonec a s tajnůstkařením je konec. Kolegové z francouzského TF1 totiž vytáhli na světlo světa patentové snímky Infiniti Emerg-E a minimálně po stránce vzhledu odhalují absolutně vše. Jsou totiž na materiály tohoto typu dosti kvalitní a vůz zachycují ze všech stran.
Předchozí upoutávky Infiniti tak posloužily akorát pro potvrzení autenticity přiložených materiálů, jinak se rázem staly bezcennými. Hodnotným doplněním mozaiky naopak zůstávají předchozí zmínky o technice - vůz totiž pro pohon využije výlučně elektromotorů, „živit” je ale bude mimo jiné spalovacím motorem o objemu 1,2 litru s přeplňováním kompresorem. Ve výsledku by tak Emerg-E měl být něčím jako „náš” nedávný elektromobil na benzin a to se v záplavě utopických elektrických nápadů dnešní doby zdá být jako neobvykle promyšlený nápad.
Na přesné technické specifikace Emerg-E si budeme muset ještě počkat, zřejmě až do ženevského autosalonu, který začíná první březnové dekádě. Vzhled elektrického je ale jasnou věcí už dnes.







Zdroj: tf1.fr
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 3 hodinamiŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nejčtenější články
Dacia vyzývá majitele tisíců aut, aby s nimi raději přestali jezdit, za jízdy jim může upadnout kolo
2.3.2025Cena osmileté Tesly s pouhými 74 tisíci km v aukci krutě ukazuje, co majitelům zbude v rukou z původně zaplacených milionů
2.3.2025Pořádné spalovací motory, dokonce bez turba, tu budou i po roce 2035, už začal vývoj jejich nové generace
2.3.2025Jedinou dodnes krásnou a sotva jetou Škodu s motorem V6 TDI a manuálem nikdo nechce, majitel přesto nesleví ani halíř
2.3.2025Mercedes má novou univerzální omluvu pro své propadáky. Také otřesný design modelů EQ označuje za „velmi progresivní”
2.3.2025
Živá témata na fóru
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.02. 11:59 - Předseda
- Policejní kontroly a měření 04.02. 11:51 - Předseda
- Politický koutek 04.02. 11:48 - Předseda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB