Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Tucson dostalo nový motor s automatem, celá nabídka však prořídla
4.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ve srovnání s loňskem české zastoupení značky zredukovalo motorizace Tucsonu na polovic. Nová je však kombinace dieselu a sedmi rychlostních stupňů.
Nové Hyundai Tucson dorazilo na český trh loni v létě. V ten moment přitom nabídka byla nadmíru široká, jen po stránce motorické bylo možné vybírat mezi osmi variantami. K tomu se přidávaly tři úrovně výbavy, vysněné provedení si tak mohl najít kdokoliv. České zastoupení přitom dozajista doufalo, že se nové SUV vyšvihne na vrchol svého segmentu, nicméně jak jsme si mohli ukázat včera v rámci prodejního reportu za měsíc únor, Tucson aktuálně okupuje čtvrtou příčku v pořadí. Obdobně pak na tom tento model byl i v předchozích měsících.
Výsledkem tohoto stavu je velmi zredukovaná nabídka, kterou si nyní můžeme představit. Z původního množství je tu pouze polovina motorizací, přičemž 1,6litrový benzinový čtyřválec posílající na přední kola 132 koní zůstal zachován. Stejně jako jeho přeplňovaná varianta, která již 176 koňmi zásobuje obě nápravy. Této koncepci pak zůstává věrný i dvoulitrový turbodiesel, jenž byl naladěn na 186 koní. Ve všech případech má pak přenos výkonu na svědomí šestistupňový manuál.
Novinkou v nabídce je ovšem 1,7litrový turbodiesel spřažený se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Počítat je přitom možné se 141 koňmi v 4 000 otáčkách, 340 Nm točivého momentu v rozmezí 1 750 až 2 500 ot./min. či pohonem přední nápravy. S tímto kombem je spojeno zrychlení z klidu na stovku za 11,5 sekundy, nejvyšší rychlost 185 km/h a normovaná spotřeba 5,4 l/100 km ve městě, 4,7 l/100 km mimo město a 4,9 l/100 km v průměru.
V kombinaci s výbavou Trikolor budete za Tucson 1,7 CRDi 4x2 DCT platit 699 900 Kč, přičemž ve standardu lze počítat třeba se 17palcovými litými koly, zadními LEDkami, střešními ližinami, automatickou klimatizací nebo integrovanou navigací s osmipalcovým displejem. Pokud ovšem toužíte po větším množství doplňků, budete muset z kapsy vytáhnout o 60 tisíc korun více na výbavu Style. Více vám prozradí aktualizovaný oficiální ceník (PDF 405 kB).
Česká nabídka Hyundai Tucson byla nyní výrazně zredukována, novinkou je ovšem kombinace 1,7litrového turbodieselu a sedmistupňového dvouspojkového automatu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 3 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 4 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 6 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 7 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva