Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai otevřelo své testovací centrum u Nordschleife, přiznává, že jde také o reputaci
22.9.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Po 15 měsících od začátku výstavby Hyundai definitivně otevřelo svou novou základnu poblíž Severní smyčky Nürburgringu. Nezastírá, že jde i o symbol.
Korejská značka se již letos v květnu pochlubila tím, že dokončuje stavbu vývojového centra na Nürburgringu. Právě tehdy jsme se ptali, zda se z její strany nejedná jen o „marketingové gesto”, neboť posláním modelů této korejské značky obvykle není zrovna ničení rekordů závodních okruhů. Jsme pochopitelně těmi posledními, kdo někomu bude vyčítat reálné testování na Severní smyčce věhlasného Nürburgringu, ale musí jít o skutečnost - postavení zázemí za 6,6 milionu Eur, rozmístění pár aut po parkovišti, občasný průlet před fotografy po samotné trati... Nic z toho samo o sobě ještě žádný vůz lepším neučinilo.
Neříkáme, že Hyundai má za lubem jen tohle, pouze si od prohlášení značky udržujeme jistý kritický odstup. Pokud některá z korejských značek má podobné ambice, pak je to sesterská Kia, hlavně v případě modelů GT. Takový nový Cee'd GT byl na Nordschleife testován a je to na něm znát, jinak nesporně dobré Hyundai i30 ale dává najevo trochu odlišné kvality. V každém případě pak platí, že pro reálné testování na Ringu nepotřebuje mít žádná automobilka v jeho blízkosti „barák s logem”, jakkoli chápeme, že to testování může ulehčit.
Lidé z vedení evropského zastoupení Hyundai ostatně při otevření testovacího centra během uplynulého týdne přiznali, že motivací není jen efektivnější vývoj zaměřený na jízdní dynamiku a trvanlivost, ale také teritoriální tah, který má dodat značce před očima zákazníků pevnější kořeny na Starém kontinentu. Výkonný ředitel Hyundai Motor Europe Allan Rushforth pak jiným slovy jen podtrhl dříve naznačené, když konstatoval, že nové centrum má „dále posílit reputaci značky v celé Evropě”.
Zájmů se zkrátka v tomto kroku schází přinejmenším více. Pokud ale auta Hyundai udělá byť jen o nepatrný kousek lepšími, nemáme důvod jej Korejcům vyčítat...



Obrázky již hotového testovacího zázemí Hyundai poblíž Nürburgu doprovází fotka z testování i40 s vnitřním bezpečnostním rámem...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez: Marquez nebo někdo jiný? včera 10:00
- MS WSSP 2025: Ducati je až čtvrtá 23.4.2025
- Red Bull Rookies do své 19. sezóny 22.4.2025
- Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta 22.4.2025
- Časový program evropské premiéry v Jerezu 22.4.2025
Nejnovější články
Náhle zastavená výroba v Polsku neznamená konec, Stellantis ukázal nový model své levné značky, už 15.
před 10 hodinamiNěmci poznávají „kouzlo” zelené ekonomiky. Lidé si stěžují na málo dobíjecích stanic, třetinu jich ale nikdo nepoužívá
včeraMercedes hledá spásu ve volantu bez věnce a bez fyzického spojení s koly, působí to dost zoufale
včeraBMW strhlo kamufláž z chystané nové řady 3, tady jede vaše příští auto splnitelných snů. Anebo ne?
včeraČínská expanze nezná hranic, nově se zaměří i na levná auta. S tímhle chtějí jít v Evropě po krku Dacii Duster
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.24. 22:22 - Stepan
- Jednostopé okénko 04.24. 20:45 - M.Z.
- Škoda Rapid, 1.2 TSI 77kW (cukání motoru). 04.24. 20:21 - Bradok
- S větrem ve vlasech.... 04.24. 16:27 - pavproch
- VW Caddy Maxi Cargo 4x4 04.24. 13:36 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 04.24. 07:57 - řidičBOB
- Výběr grafické karty do počítače 04.23. 23:57 - Whiskentle
- Dotazník- manuál vs. automat? 04.23. 12:58 - klara07