Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai otevřelo své testovací centrum u Nordschleife, přiznává, že jde také o reputaci
22.9.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Po 15 měsících od začátku výstavby Hyundai definitivně otevřelo svou novou základnu poblíž Severní smyčky Nürburgringu. Nezastírá, že jde i o symbol.
Korejská značka se již letos v květnu pochlubila tím, že dokončuje stavbu vývojového centra na Nürburgringu. Právě tehdy jsme se ptali, zda se z její strany nejedná jen o „marketingové gesto”, neboť posláním modelů této korejské značky obvykle není zrovna ničení rekordů závodních okruhů. Jsme pochopitelně těmi posledními, kdo někomu bude vyčítat reálné testování na Severní smyčce věhlasného Nürburgringu, ale musí jít o skutečnost - postavení zázemí za 6,6 milionu Eur, rozmístění pár aut po parkovišti, občasný průlet před fotografy po samotné trati... Nic z toho samo o sobě ještě žádný vůz lepším neučinilo.
Neříkáme, že Hyundai má za lubem jen tohle, pouze si od prohlášení značky udržujeme jistý kritický odstup. Pokud některá z korejských značek má podobné ambice, pak je to sesterská Kia, hlavně v případě modelů GT. Takový nový Cee'd GT byl na Nordschleife testován a je to na něm znát, jinak nesporně dobré Hyundai i30 ale dává najevo trochu odlišné kvality. V každém případě pak platí, že pro reálné testování na Ringu nepotřebuje mít žádná automobilka v jeho blízkosti „barák s logem”, jakkoli chápeme, že to testování může ulehčit.
Lidé z vedení evropského zastoupení Hyundai ostatně při otevření testovacího centra během uplynulého týdne přiznali, že motivací není jen efektivnější vývoj zaměřený na jízdní dynamiku a trvanlivost, ale také teritoriální tah, který má dodat značce před očima zákazníků pevnější kořeny na Starém kontinentu. Výkonný ředitel Hyundai Motor Europe Allan Rushforth pak jiným slovy jen podtrhl dříve naznačené, když konstatoval, že nové centrum má „dále posílit reputaci značky v celé Evropě”.
Zájmů se zkrátka v tomto kroku schází přinejmenším více. Pokud ale auta Hyundai udělá byť jen o nepatrný kousek lepšími, nemáme důvod jej Korejcům vyčítat...
Obrázky již hotového testovacího zázemí Hyundai poblíž Nürburgu doprovází fotka z testování i40 s vnitřním bezpečnostním rámem...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 3 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Sověti svého času neměli auta, se kterými by dobyli Sibiř, a tak přišli s těmito monstry, měla zcela unikátní techniku
22.10.2024 - Splňte plán, nebo zemřete: Šéf popsal, jak automobilky musí přestat prodávat auta, aby mohly dál prodávat auta
23.10.2024 - Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva