Hyundai i30 2012: obletovaná novinka na 15 minutách videa

Druhá generace Hyundai i30 sklízí obdiv od svého prvního odhalení a poklonu ji nechtěně vysekl i šéf Volkswagenu. Nyní si ji můžete pořádně prohlédnout i na videu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Hyundai i30 2012: obletovaná novinka na 15 minutách videa

29.9.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Hyundai i30 2012: obletovaná novinka na 15 minutách videa

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Druhá generace Hyundai i30 sklízí obdiv od svého prvního odhalení a poklonu ji nechtěně vysekl i šéf Volkswagenu. Nyní si ji můžete pořádně prohlédnout i na videu.

Nestydíme se za to, že nám nové Hyundai i30 učarovalo již při prvotním odhalení, však nedávné video s udiveným šéfem Volksagenu ukázalo, že i ředitel konkurenční automobilky na voze našel něco, co ani jeho vlastní firma vyrobit neumí.

Již dříve jsme vám přinesli podrobné představení této novinky včetně desítek živých snímků vozu z frankfurtského autosalonu, kde si užíval své premiéry, pořádné video s ním (nepočítáme-li tedy ta z Frankfurtu) jsme ale doposavad vidět nemohli. Nyní se Hyundai vytasilo i s pár snímky z „vlastní zahrádky”, které i30 zachycují na místě a hlavně v pohybu. A tak se na ně pojďme podívat.

Ačkoli jde o oficiálně uvolněné materiály, použijeme pro jejich prezentaci kanál italského Autoblogu, abychom YouTube zbytečně nezaplácávali duplicitními snímky - snad vás krátký italský úvodník obou videí navíc příliš nerozruší. Mají dohromady skoro 15 minut a přednost v délce stopáže dostal jízdní snímek, který doporučujeme shlédnout především (proto je v také pořadí zařazen jako první). Zachycuje totiž vůz v akci na mnoha rozličných silnicích, ve městě i mimo něj, a prozrazuje alespoň něco navíc oproti dosud viděným fotkám. A také je z něj zřejmé, že vizuální atraktivita vozu není dílem jen vhodně zvoleného studiového prostředí, sluší mu to snad všude...

Zdroj: Hyundai přes Autoblog.it

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.