Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai i20 N je realitou a je to sportovní verze, 250 koní ale nemá ani zdaleka
28.8.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tahle i20 N vznikla v Jihoafrické republice pro tamní trh a díky pár úpravám jeho atmosférická 1,4 dává 115 koní. Nic moc, ale znamená to asi 100 koní na tunu.
Hyundai i20 by člověk neoznačil za sportovní auto, však nejsilnější motor pod jeho kapotou nabízí 100 koní a je to atmosférická čtrnáctistovka. Korejci ale chtějí tuhle image vozu změnit a chystají speciál pro WRC na jeho základě a také ostrou silniční verzi N. Měl to být 250koňový stroj připomínající závoďák a možná ještě bude. Zastoupení značky v Jihoafrické republice se však rozhodlo být tak trochu napřed a se i20 N přišlo hned. A ačkoli změny kupodivu nejsou omezeny na nárazníky, prahy a koncovku výfuku, k 250koňové mašině má tohle dílo daleko.
Ovšem, i na nárazníky, prahy či koncovku výfuku tady došlo, kromě těchto v podstatě povinných věcí pro každou sportovnější verzi auta tu je také víc výkonu. Ne o moc, čtrnáctistovka nyní nabízí 115 koní a 160 Nm, ale i tak to je zlepšení - a stále tu není turbo. Najdeme tu však nový výfukový systém. Tohle auto váží 1 135 kilogramů bez ridiče, takže by úplně líné být nemuselo. Pořád to ale samozřejmě na velké sportování není.
Od běžných i20 ho kromě zmíněných nárazníků, které si můžete prohlédnout na fotkách, poznáte také podle sedmnáctipalcových kol a loga N na zádi. To má brzy nést i větší i30, snad také s většími ambicemi...
Upravené nárazníky a nová kola nekřičí „výkon navíc”
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Německý profesor strhal studii podporující návrat šrotovného. „Vědecký odpad,” říká, pro elektrická auta ohýbá, co se dá
25.10.2024 - Bentley po zrušení přechodu jen na elektromobily zkouší jinou cestu, i se spalovacími motory eliminuje 93 procent emisí
25.10.2024 - VW se překonal a vytáhl dvě stylové novinky znovuzrozené značky, jejich technika je ale pořád stejně marná
25.10.2024 - I v pekle občas sněží, Nizozemsko pod tlakem ruší denní povinná hlášení zaměstnanců o tom, čím jezdí do práce
25.10.2024 - Elon Musk odpískal plány na příchod levné Tesly, byla by podle něj „zbytečná a hloupá”
25.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva