Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai i20 Active pro Evropu prozradil více, vrcholným motorem bude tříválec
15.9.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Frankfurtská premiéra „korejského Scouta” není překvapivá, potvrzuje ale spekulace o motorech. Pod kapotou budou dvě verze tříválce T-GDI.
Jak automobilka Hyundai slíbila, model i20 Active přijel na frankfurtský autosalon ukázat se evropskému publiku. Není to ovšem tak úplně novinka; tohle auto je jen s drobnými změnami v prodeji už několik měsíců na indickém trhu. Do Evropy však přesto nepřišel úplně s prázdnou.
Design nepřekvapí, stejně jako na indické verzi vidíme agresivnější nárazníky a oplastování všude možně, aby i20 Active alespoň vypadala, že zvládne i něco jiného než jen městské ulice. Interiér na dvou zveřejněných fotkách působí vážně nudně, ale to je dáno zejména absencí jakékoliv dekorace a rezultující přemírou matné černi. Základní výbava to určitě nebude, vidíme např. navigaci a vyhřívání sedaček.
Pod kapotou nicméně změny oproti Indii jsou, a to ne zrovna malé. Hyundai i20 Active přijde do Evropy s dvěma verzemi nového litrového tříválce Kappa T-GDI. Slabší nabídne 100 koní, ta silnější 120 a bude tvořit vrchol nabídky. Také bude k mání atmosférická čtrnáctistovka o 100 koních a diesel o objemu 1,4 litru a výkonu 90 koní. Všechny motory budou pohánět přední kola.
Obě verze tříválce budou k mání i v ostatních verzích Hyundai i20, a to v průběhu příštího roku. Právě tehdy také bude zahájen prodej i20 Active. Počítejme s tím, že ceny budou vyšší než u i20; ceník nicméně zatím zveřejněn není. Stále také platí drobný nárůst vnějších rozměrů včetně světlé výšky, ale uvnitř se tyto změny neprojeví.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotek přímo z dějiště IAA.
Hyundai i20 Active vzhledem nepřekvapí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před hodinou - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 2 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva