Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai Grandeur 2013: urychlený facelift dodá sedanu příď Lexusu
7.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová maska, jiná kola, pozměněná tlačítka v interiéru a začlenění zpětné kamery. Takhle vypadá opravdu neviditelná modernizace.
Tak už i Hyundai neodolalo tlaku urychlené modernizace. Oproti Astonu Martin Virage, Hondě Civic nebo Chevroletu Malibu však korejská automobilka nepotřebovala k faceliftu modelu Grandeur 18 měsíců. Vůz totiž na domácím trhu vstoupil do prodeje na počátku loňského roku, ve Spojených státech se jako Azera začal prodávat dokonce až letos v dubnu. Nic z toho však značce nebránilo v krocích, díky nimž se čtyřdveřový sedan začal vizuálně přibližovat k modelům Lexusu. Tedy těm před facelifty.
Důvodem je především nová čelní maska, která má připomínat vodopád. Daleko více se však podobá přídi aktuálního Lexusu IS. Tím ale venkovní modernizace prakticky končí, nové jsou dále jen odlišně stylizovaná litá kola a pár barevných odstínů. Minoritní zásahy aplikovalo Hyundai také na interiér, kde je pár jinak stylizovaných tlačítek a nový software multimediálního systému. Přibyla rovněž zpětná kamera.
Toť ale opravdu vše, změn se nedočkal ani podvozek, ani pohonné jednotky. Základem tak nadále zůstává 2,4litrový čtyřválec Theta II GDI naladěný na 201 koní, zatímco vrcholem opětovně bude třílitr V6 Lambda II GDI o výkonu 270 koní.
Je přitom otázkou, zda se drobný facelift týká jen korejského Grandeuru, nebo jestli Hyundai podrobí velmi jemné modernizaci také americkou Azeru. Pokud totiž zvažujete individuální dovoz, je přece jen lepší nakupovat ve Státech než v Asii.
Hyundai Grandeur se proměnil jen minimálně. Není přitom jisté, zda se tyto novinky objeví také na severoamerické verzi Azera
Zdroj: Carscoop
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva