Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Horacio Pagani byl nafocen za volantem McLarenu P1, hybridizaci ale nechystá
7.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Šéf italské značky otestoval britský supersport jen kvůli srovnání s chystaným Pagani Huayra Nürburgring Edition. To dostane více sil a méně kil.
Zakladatel automobilky Pagani se před rokem nechal slyšet, že McLaren P1 považuje pouze za vyladěnou verzi standardního modelu MP4-12C. Pokud by si tedy mohl vybírat (a dáme krk na to, že stoprocentně může), pak by do své garáže raději pustil Ferrari LaFerrari. A to kvůli jeho „duši“, jež britskému hybridu chybí. Jenže vlastní preference a pracovní povinnosti nemusí jít vždy ruku v ruce, a tak se nemůžeme divit tomu, že Horacio Pagani byl nyní nachytán právě za volantem McLarenu P1.
Podle mnohých se tak stalo především kvůli modelu Huayra Nürburgring Edition, kterou značka Pagani Automobili momentálně vyvíjí. Ten by se zjevně měl stát králem Severní smyčky, přičemž oproti standardní verzi vážící 1 361 kg projde výraznou odtučňovací dietou. Šestilitrový dvanáctiválec AMG produkující za normálních okolností 710 koní a 1 000 Nm točivého momentu by pak pro změnu měl zadní kola zásobovat mnohem větším výkonem.
Akcelerace novinky by tak měla poklesnout na 3 sekundy (o tři desetiny méně než standard), čímž bude za McLarenem P1 jen lehce zaostávat. Mnohem podstatnější však pro Paganiho bude jízdní chování, které mělo vést k bezkonkurenčnímu času na Severní smyčce. Přesná meta Paganiho známa není, neoficiálně se ale spekuluje až o hodnotě blízké 6 minutám a 30 sekundám,
Možné je ale samozřejmě také to, že Horacio pouze neodolal vábení některého svého známého, který si hybridní P1 upravený divizí McLaren Special Operations objednal. Verbování elektromotorů pod kapotu svých strojů však Pagani rozhodně nechystá. Ať tedy rozuzlení bude jakékoliv, jisté je jedno - Huayra Nürburgring Edition ve vývoji skutečně je, přičemž vzniknout má 10 až 25 exemplářů.

Horacio Pagani otestoval prozatím jediný „italský“ McLaren P1
Zdroj: Facebook Keno Zache
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
včeraStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
BMW zastavilo plán vyrábět elektrická Mini v Evropě. Důvod uhádnete, je to nezájem
před 9 hodinamiAudi přiznalo, že jeho interiéry jsou dnes horší, než bývaly. Auta roky šidilo na špatném místě
před 10 hodinamiLevný čínský soupeř Škody Fabia dostal i v Evropě normální motor, teprve s ním může v Česku zabodovat
dnesBMW detailně ukázalo techniku svých příštích aut. Slibuje, že ho dostane na výsluní a vrátí zpátky ke kořenům
dnesNejrychlejší naftový kombík světa je úžasné vše v jednom, koupíte ho skoro za pakatel v pěkném stavu už po 9 letech
dnes
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 02.22. 20:19 - audis
- Náhradné diely z Ameriky 02.22. 17:54 - Pooch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.22. 12:11 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 02.21. 20:31 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan