Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda sportování zase tak nefandí, po NSX žádný podobný model nepředstaví
20.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonci prý nechystají ani nástupce S2000, ani novou generaci kupé Integra. Mimo domovinu pak nezamíří ani roadster S660. Je to krok správným směrem?
Sportovní modely jsou pro většinu automobilek jakousi třešinkou na dortu tvořeném obyčejnějšími sedany, kombíky či SUV. Vedení japonské Hondy se však očividně zdá, že zákazníkům postačí jen základní korpus, a proto vrcholek pyramidy postupně okleštila o veškeré ozdůbky. V posledních letech jsme tak přišli o kabriolet S2000, kupé Integra i ostrý Civic Type-R. Ten se sice návratu na scénu dočká, stejně jako se vrátí také legendární NSX, to ale prý bude veškeré sportovní nářadí, které od značky dostaneme.
Ne zrovna příjemnou skutečnost potvrdil v předvečer tokijského autosalonu šéf americké divize Hondy Tetsuo Iwamura. Konkurenci pro Nissan 370Z nebo Toyotu GT 86 tak od automobilky rozhodně nemáme očekávat, přičemž nepravděpodobné je také globální uvedení nového roadsteru S660. Jeho rozměry, pohonné ústrojí i bezpečnostní standardy totiž odpovídají pouze Zemi vycházejícího slunce, nikoliv třeba požadavkům Američanů.
Otázkou přitom je, nakolik se Hondě tento krok vyplatí. Obdobným směrem se totiž před pár lety vydala Toyota a rázem měla na problémy zaděláno. I díky tomu můžeme nyní v její nabídce evidovat zmiňované kupé GT 86, přičemž na cestě je i nová Supra. Kromě toho tu pak máme i Lexus RC. Touhy zákazníků obou značek jsou tedy očividně diametrálně odlišné, nebo si je vedení pouze špatně vykládá. Ať je ale již pravda jakákoliv, najevo dozajista vyjde během pár let.
Roadster Honda S660 se svými rozměry, pohonným ústrojím i bezpečností prý hodí pouze na japonský trh. Do Evropy tak nedorazí
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024
Živá témata na fóru
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Onboard videa 11.23. 11:48 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.23. 11:02 - Truck Daškam
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis