Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda S660: sériová verze nafocena bez maskování, od konceptu se moc neliší
24.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Vůz odpovídající kategorii kei cars zůstane v Japonsku, podle některých spekulací by ale mohla přijít silnější verze i pro globální trhy. Motor by zůstal uprostřed.
Prodeje japonského kei-roadsteru Honda S660 jsou blíže realitě, jak ukazují čerstvé snímky, na kterých vidíme tyto stroje stojící v přístavu a připravené k rozeslání do showroomů Hondy v Japonsku. Jak bylo vidět i na pár uniklých obrázcích ze začátku letošního ledna, od konceptu, představeného v roce 2013, se produkční vůz liší jen velmi málo.
Jeho parametry přesně odpovídají kategorii kei cars, tedy nejmenších a daňově i jinak zvýhodňovaných automobilů na japonské půdě. Přeplňovaný tříválcový motor má objem 660 ccm a výkon 64 koní a vůz má na délku 3,4 metru. Výkon na zadní kola může proudit buď přes převodovku CVT anebo přes manuální šestikvalt - a právě s ním by mohl tento prcek být na svou kategorii docela schopným strojem, protože váží jen 900 kilogramů.
Není překvapením, že v plánu je prodej tohoto stroje ve stávající konfiguraci pouze v Japonsku - právě tam totiž mají kei cars úspěch, zatímco na zbytek světa jsou prostě příliš malá. Existují nicméně spekulace o tom, že se silnější verze dostane i do zbytku světa. Ta by měla být nazvána S1000, mít o něco větší kola, širší karoserii a hlavně být poháněna motorem o objemu jednoho litru, který by měl dávat okolo stovky koní.
Nakolik se tyto spekulace vyplní, zatím není jasné a moc pravděpodobně to nevidíme, ale rozhodně by to nebylo od věci. Malých - a hlavně levných a lehkých - sporťáků s motorem uprostřed, pohonem zadních kol a manuální převodovkou nebude v záplavě aut koncepce „všechno vpředu” nikdy dost.
Design Hondy S660 je vcelku lákavý i na fotkách z přístavu
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- K mání je dodnes skoro nová Škoda Octavia II s legendárním motorem 1,9 TDI, něco takového už se dávno nevidí
před 2 hodinami - Pokud jste si ještě ráno přišli bohatí, zchladíme vás, ani na nová kola pro Ferrari Purosangue nejspíš nemáte
před 4 hodinami - Výrobce lákavých elektroaut zkrachoval s nulou na účtu a miliardovými dluhy. Ani se nepokusí nic spravit, přijde okamžitá likvidace
před 5 hodinami - CR vybral nejhorší auto roku 2024 a tentokrát to měl snadné. Vozu se marně pokouší zbavit i jeho zdejší kupci
před 7 hodinami - Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva