Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda NSX 2015: nová generace na dalších fotkách a videích, tentokrát v rudé
10.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Japonská značka se pokusila zaujmout návštěvníky autosalonu v Pekingu novým lakem karoserie, důležitější je ale signál, že ji na tomto voze opravdu záleží.
Zvyšující se intenzita, se kterou Honda, potažmo její luxusní severoamerická divize Acura, prezentuje koncept sportovního modelu NSX, nám dává důvod domnívat se, že to Japonci s uvedením náhrady svého legendárního kupé tentokrát myslí opravdu vážně. Nic zásadního pro vás dnes nemáme, ale sešlo se nám tady nějaké nové video prezentující tento stroj pod logem Hondy, a zároveň zde jsou fotografie „nové“ verze Acury v příznačném rudém laku, se kterým NSX dorazila na pekingský autosalon. A protože z čínského stánku vznikl i další videosnímek, je toho docela dost, abyste se mohli v případě zájmu opět kochat.
A jak bude vypadat technika pod slušivým oblečkem? Honda se tomuto tématu zatím nenápadně vyhýbá, ale něco přeci jen máme. Berte to bez záruky, ale sériová NSX dostane uprostřed umístěný vidlicový šestiválec s objemem 3,5 litru, přímým vstřikováním a nejvyšším výkonem kolem 320 koní. Zážehový agregát bude spřažen se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a elektromotorem o výkonu 30 kW (41 koní) a tento celek bude pohánět zadní nápravu. Zvlášť o přední kola se pak postará dvojice elektromotorů, každý o výkonu 20 kW (27 koní).
Mezi přední a zadní nápravou přitom nebude existovat žádná mechanická vazba a elektronika bude schopna individuálně řídit výkon předních elektromotorů tak, aby pomáhala se zatáčením, vylepšovala trakci na silnici se špatnou přilnavostí a v případě potřeby vytvářela virtuální svorný účinek a nahrazovala tak samosvorný diferenciál.
Pouhým sečtením čísel vychází, že vůz by mohl mít 415 koní, ale výstupná hodnota výkonu se pochopitelně může lišit. NSX má být každopádně hybridní čtyřkolka ESH AWD, což je zkratka od Electric Super Handling All-Wheel Drive. Kromě motorů bude pochopitelně nutné posadit do vozu i balík akumulátorů, což nežádoucím způsobem navýší hmotnost. Konstruktéři tento handicap vykompenzují rozsáhlým použitím hliníku a karbonových vnějších panelů.











NSX se do Pekingu vymódila do zářivé rudé, soudruhům se jistě líbila
Zdroj: carscoop.blogspot.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 3 hodinamiŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
EU vyměřila automobilkám na pokutách přes 11 miliard Kč, největší ránu schytal Volkswagen
před 2 hodinamiBrutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 3 hodinamiDodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
před 4 hodinamiZájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 5 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 04.02. 09:03 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB