Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-Z Mugen: úpravce na sedmiminutovém videu demonstruje vývoj všech verzí
21.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mugen bere vývoj upravených vozů značky Honda opravdu vážně. Díky tomu se hybridní CR-Z podívalo do aerodynamického tunelu i na závodní okruh Motegi.
Doba univerzálních tuningových doplňků, které padnou na letitý i nejmodernější automobil, je naštěstí pryč. Alespoň v zahraničí, jak nám to na svém šestiapůlminutovém videu názorně demonstruje společnost Mugen. Ta si na paškál bere především značku Honda, pro kterou stvořila již celou řadu poladěných modelů Civicem Type-R počínaje a hybridním sporťáčkem CR-Z konče.
V případě modelu CR-Z, aktuálně jediného sportovního zástupce Hondy v celé její nabídce, přitom firma Mugen nepředstavila pouze jedinou verzi, ale hned několik. Každá z nich byla přitom podrobena důkladnému vývoji, který zahrnuje i návštěvu londýnského větrného tunelu. V žádném případě se tak nestane, že by např. zadní křídlo modelu CR-Z RR zbytečně navyšovalo aerodynamický odpor, zatímco přítlak by nevyrostl ani o píď.
Stranou nezůstalo ani testování na okruhu, jak nám pro změnu mohou potvrdit záběry modelu CR-Z RZ. Mugen v tomto případě vyrazil na trať Motegi Twin Ring, který v roce 1997 postavila Honda a jenž kromě samotného rychlostního oválu nabízí i klasický (ovšem uzavřený) silniční úsek. Díky tomu bychom neměli být výkony vozu disponujícího výkonem 176 koní překvapeni.
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále ještě 3 volná místa včera 20:00
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejnovější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
před 8 hodinami - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
před 10 hodinami - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
před 11 hodinami - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
včera - Při měření rychlosti v Česku jde o peníze, ne o bezpečnost, účinná ochrana ale existuje
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.25. 23:45 - abgx1
- Detektory policejních radarů 11.25. 22:33 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.25. 21:44 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 13:55 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 11.25. 11:40 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.25. 11:30 - audis
- Onboard videa 11.24. 10:52 - brnenska.odchytova
- Mercedes - auto pro masy 11.24. 08:24 - Brus