Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-Z Mugen: úpravce na sedmiminutovém videu demonstruje vývoj všech verzí
21.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mugen bere vývoj upravených vozů značky Honda opravdu vážně. Díky tomu se hybridní CR-Z podívalo do aerodynamického tunelu i na závodní okruh Motegi.
Doba univerzálních tuningových doplňků, které padnou na letitý i nejmodernější automobil, je naštěstí pryč. Alespoň v zahraničí, jak nám to na svém šestiapůlminutovém videu názorně demonstruje společnost Mugen. Ta si na paškál bere především značku Honda, pro kterou stvořila již celou řadu poladěných modelů Civicem Type-R počínaje a hybridním sporťáčkem CR-Z konče.
V případě modelu CR-Z, aktuálně jediného sportovního zástupce Hondy v celé její nabídce, přitom firma Mugen nepředstavila pouze jedinou verzi, ale hned několik. Každá z nich byla přitom podrobena důkladnému vývoji, který zahrnuje i návštěvu londýnského větrného tunelu. V žádném případě se tak nestane, že by např. zadní křídlo modelu CR-Z RR zbytečně navyšovalo aerodynamický odpor, zatímco přítlak by nevyrostl ani o píď.
Stranou nezůstalo ani testování na okruhu, jak nám pro změnu mohou potvrdit záběry modelu CR-Z RZ. Mugen v tomto případě vyrazil na trať Motegi Twin Ring, který v roce 1997 postavila Honda a jenž kromě samotného rychlostního oválu nabízí i klasický (ovšem uzavřený) silniční úsek. Díky tomu bychom neměli být výkony vozu disponujícího výkonem 176 koní překvapeni.
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
před 2 hodinami - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
včera - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
včera
Nejnovější články
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
před 2 hodinami - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
před 3 hodinami - Také Mercedes žaluje EU kvůli clům na auta Číny, ač z Číny žádná své vozy do Evropy nedováží
před 5 hodinami - Ford začal prodávat obří motor 7,3 V8 s víc než 1 000 koní výkonu, ještě levněji nabízí 811koňový pětilitr
před 6 hodinami - Akio Toyoda měl pravdu. Toyota je znovu jasně největší automobilka světa, i když neprodává téměř žádné elektromobily
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 16:40 - denis
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 13:39 - řidičBOB
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus