Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-V 2012: nové fotky a specifikace po japonské premiéře
29.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Honda letos spustí prodej nového modelu CR-V nejen ve Spojených státech, ale i v Japonsku. Díky tomu pro vás máme další fotky a specifikace jedné „evropštější” motorizace.
Novou čtvrtou generaci Hondy CR-V jsme si podle možností již detailně představili. Dosud jsme ale měli možnost nahlédnout pouze na motorizaci amerického modelu s čtyřválcem o objemu 2,4 litru, který se v Evropě nebude prodávat patrně ani tentokrát. Japonská verze připravena k odhalení v rámci tokijského autosalonu nám asi napoví více. Také druhá pohonná jednotka ale nepřinesla nic nového, takže „nový styl, stará technika“ platí i pro dvoulitr.
Jak si tento motor se známým výkonem 150 koní při 6 200 ot./min. a točivým momentem 192 Nm při 4 200 ot./min. povede v nové karoserii, zjistí japonští zákazníci ještě letos. Prodej tam startuje od 5. prosince a ve Spojených státech jen o deset dní později. To u nás v Evropě budeme vědět až v příštím roce, někdy na podzim. Honda zřejmě potřebuje více času na doladění dieselu, bez něhož by se na starém kontinentu neobešla.
Na domácím trhu bude CR-V nést označení podle jednotlivých motorizací 20G a 24G. První z nich by měla mít výlučně převodovku s plynule měnitelným převodem CVT ve spojení s pohonem předních kol. Automobilka uvádí průměrnou spotřebu 6,9 l/100 km v japonském cyklu a pouze 6,7 litru podle amerických norem. Silnější benzínový agregát 2,4 s pohonem všech, výkonem necelých 190 koní a pětistupňovou automatickou převodovkou by mělo jezdit za 9,4 l/100 km (podle Japonců 8,6 l), předokolka pak za rovných devět.
Ceny jsou rovněž známy, i když je uvádíme spíše pro zajímavost, než že by měly mít přesnou výpovědní hodnotu. Levnější a slabší verze 20G bude stát na japonském trhu v přepočtu necelých 620 tisíc, typ 24G pak přibližně 680 tisíc korun.














































Japonci se tradičně obejdou bez dieselů. CR-V tam bude k mání se zážehovými motory 2,0 a 2,4.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Faceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
včeraUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025
Nejčtenější články
Youtuber zopakoval kontroverzní test Tesly se zdí přemalovanou na pokračující silnici, dosáhl úplně jiných výsledků
25.3.2025Ferrari F44, to bude nové superauto Lewise Hamiltona
25.3.2025Mezi 20 aktuálně nejprodávanějšími auty v Evropě nenajdete ani jeden elektromobil. A i pak se dějí věci
25.3.2025Francouzský rodinný ideál skončil po 4 letech pro nezájem, dnes jako levná ojetina překvapí svou spolehlivostí, hlavně jako diesel
25.3.2025Volný pád Stellantisu pokračuje. Další nepovedený restart slavné značky znamená propad prodejů až o 73 procent
26.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva