Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-V 1,6 i-DTEC zná své technické parametry, spotřeba klesne na 4,5 l/100 km
11.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Úsporná verze spřáhne menší turbodiesel s jednou hnanou nápravou a šestistupňovým manuálem. Přesto při objednávce počítejte s trochu vyšší cenou.
V souvislosti s ženevským autosalonem vás dnes můžeme lákat spíše na sličné hostesky, veškeré automobilové novinky už jsme zmapovali do posledního šroubku. Tedy až na Hondu CR-V, čemuž bychom se ovšem neměli divit. Japonské SUV přeci jen bylo více na pořadu dne loni v létě, kdy byla jeho současná evropská vizáž poprvé představena. Nově však můžeme pod jeho kapotou zaregistrovat také 1,6litrový turbodiesel, jehož technické parametry zveřejnila Honda právě na výstavišti Palexpo.
Většina dat samotného motoru je totožná s Hondou Civic, která agregát 1,6 i-DTEC Earth Dreams používá rovněž. To znamená nejvyšší výkon 120 koní a maximální točivý moment 300 Nm, přičemž tyto hodnoty bude mít na starosti pouze přední hnaná náprava a šestistupňový manuál. Ten se standardně chlubí systémem start/stop a režimem ECON, při kterém by řídicí jednotka měla upravovat odezvu plynového pedálu a účinnost klimatizace. Udávaná spotřeba pouhých 4,5 l/100 km tak rozhodně nepřekvapí.
Po uvedení Hondy Civic 1,6 i-DTEC na český trh pak šokem nebude ani cena. Nyní jsme totiž na vyšší částku připraveni, přičemž je nad slunce jasné, že ji můžeme také očekávat. Pokud tedy základní benzinová dvoukolka vychází na 544 000 Kč, dieselový model s identickou poháněnou nápravou by mohl stát okolo 600 000 Kč. Přesnou částku však Honda v Ženevě nesdělila, počkat si tak budeme muset až do zahájení českého prodeje.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.
Honda CR-V s 1,6litrovým turbodieselem má nabídnout spotřebu jen 4,5 l/100 km. Již nyní však počítáme, že to bude za trochu vyšší cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva