Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x2 zná své české ceny, extra-láci nečekejte
4.9.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Honda u nás konečně začala prodávat nejúspornější provedení nové CR-V. Za model s dieselovou jedna-šestkou a pohonem předních kol dáte nejméně 600 tisíc Kč.
Poslední generace Hondy CR-V není vysloveně žhavou novinkou, testovali jsme ji už loni, podobně o jejím provedení s motorem 1,6 i-DTEC už nějakou chvíli víme. Bylo novinkou březnového autosalonu v Ženevě, kde automobilka zveřejnila i všechny klíčové technické parametry. K evropským dealerům se verze vybavená motorem, který dělá ze Civicu nejúspornější kompakt poslední dekády, začala propracovávat už v létě a také u nás na ní bylo možné fyzicky narazit. V ceníku se ale objevuje až nyní.
Pokud vás právě tohle provedení zajímá, asi vám nemusíme opakovat, že podobně jako zmíněný Civic hraje hlavně na notu provozní efektivity a vybaveno tak bude výlučně pohonem předních kol - žádná jiná motorizace pro CR-V takto omezený záběr nemá. Stejně jako v japonském kompaktu je i v tomto případě motor naladěn na výkon nejvýše 88 kW (120 koní), což mu stačí k akceleraci na stovku za 11,2 sekundy a kombinovanou spotřebu od (v závislosti na výbavě) 4,5 litru nafty na 100 km.
Za tento balíček vlastností u Hondy vysolíte nejméně 600 tisíc Kč (Baťovské fórky ponecháme ceníkům), a to i proto, že k mání je překvapivě až od vyšší výbavy Comfort. Oproti dosud i nadále nejlevnějšímu provedení 2,0 i-VTEC 4x2 S disponujícím podstatně vyšším výkonem (110 kW, 150 koní) tedy připlatíte tučných 55 tisíc Kč a i proti tomuto benzinu ve stejné výbavě je dražší (+30 tisíc Kč). Vychází tak jen o něco levněji než nejdostupnější čtyřkolka (2,0 i-VTEC 4x4 Comfort - 624 tisíc Kč), a to se nám jako úplně skvělá nabídka nezdá, pohon pouze jedné osy záběr CR-V přece jen citelně omezí.
Pro tento model jsou pochopitelně k dispozici i vyšší výbavy, které vrcholí provedením Lifestyle za 729 000 Kč. To, třeba i s pozitivněji znějícím faktem, že nejdostupnější diesel se začleněním této novinky do výbavy dostává s cenou o 90 tisíc Kč níže, ale už můžete sami zjistit v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 386 kB), který je vám k dispozici na webu české Hondy.
Současná Honda CR-V, zde na fotkách z našeho loňského testu dieselové dva-dvojky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nejčtenější články
- Bohaté lidi nezajímá, jaký pohon má jejich auto, tvrdí šéf Jaguaru. Je to ale opak toho, co už zjistila konkurence
18.12.2024 - BMW už v lednu ukáže budoucnost interiérů svých aut, jde nad tím jen znovu kroutit hlavou
18.12.2024 - Na které elektromobily je v zimě nejmenší spoleh? Některým klesá dojezd o polovinu, dobíjí se až o hodinu déle
18.12.2024 - Bugatti začalo nabízet speciální luxusní garáže pro svá auta, stylizace připomíná Batmanovu jeskyni
18.12.2024 - Stále aktuální vlajková loď VW v bazarech padla s cenami až na úroveň Octavie, přitom jde pořád o velký luxus s pořádnými motory
18.12.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva